VOITTEKO AUTTAA? Päiväkoti ja vanhainkoti

Yritän rakentaa listaa sellaisista kunnista, joissa toimii päiväkoti ja vanhainkoti saman katon alta, autatteko mua hankkeessani? Kiitos kun nostelet tätä viestiä, asiani on pieni mutta ittelleni tärkeä :heart:

 
hmm
Uuteen Hämeenlinnaan oli jossain vaiheessa suunnitteilla kyläkeskus, jossa oli päiväkoti ja vanhusten päivätoimintatilat sekä tietty nuorisotilat. En tiedä toteutuuko...
 
millipilli
Nokialla on vuoropäiväkoti vanhainkodin kanssa samassa pihapiirissä (ei samassa rakennuksessa). Ja toinen vuoropäiväkoti senioritalon yhteydessä eli sellainen talo jossa vanhukset asuu omissa asunnoissaan, mutta siellä on esim. ruokala jossa voi käydä syömässä ja päiväkodin kanssa tekevät yhteistyötä. Nytkin oli yhteinen itsenäisyysjuhla vanhusten ja lasten kesken
 
Olen itte kolmen muksun kans kotona, eli en tutki enkä väittele tästä aiheesta kenenkään kanssa virallisesti :D Kunnallispolitiikkaan kuitenkin lähdin mukaan tänä syksynä, ja tätä aihetta olen valmiiksi kaikessa hiljaisuudessa alustellut - josko kuvio voisi omassa kunnassani joskus tulevaisuudessa toteutua. Pidän sitä Aiwan Mahtavana ideana, tuoda lapset ja vanhukset lähelle toisiaan! Jos jaksaisin, voisin siis kollata aihetta perinpohjin ennenkuin lähtisin sitä edes idean tasolla muille esittelemään. Täysin tuulesta temmattua juttua on toisille vaikea saada menemään läpi, jos ei tiedä faktoja toiminnasta, rahasta, saavutetuista eduista tai eteentulleista mahdollisista ongelmista. Eli tän takia :heart: Pidetään peukkuja, että meilläkin petu ja valtuusto tästä jossain vaiheessa innostuisivat, tarvetta kyllä olisi!!!
 

Yhteistyössä