Voittamaton uneliaisuus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakaa

Vieras
Auttakaa joku!
Mikä tähän menkkojen aikaiseen uneliaisuuteen auttaa.
Oon ihan taju pois aina paripäivää ennen menkkoja ja 3-4menkkojen kuluessa eli melkein viikon putkeen. Siis mä vaan nukkuisin ja nukkuisin, Aina kun meen maate niin voisin nukahtaa heti.
Koti leviää käsiin ku hommiin on mahotonta tarttua.
Inhoon näitä hormooneita. Illalla pääsee sit lenkille jne, mut tää on joka kuukaus et yhen viikon oon ihan lamaantunu ja kykenemätön tekemään mitään :ashamed:
Vituttaa kun menkat on ohi, niin koti haisee paskalle ja on likasta ja siivous täytyy alottaa ihan alusta ..
Huomiseksi tulee vieraita ja täällä haisee :x pitäis siivota.
Onks kellään samaa ja millä tän voi selättää?

Ainii ja en käytä pillereitä tai muuta hormonaalista ehkäisyä/lääkitystä.
Oon myös ihan perseeseen ammuttu karhu melkeen puoltoista viikkoa ennen menkkoja/menkkojen aikaa :kieh:
En kestä tätä. Ärsyttää kun hormonit säätelee elämää näin! Seuraavaks onki ovis joka on pikkuse nihkeen tuntune ja sillonki hormonit tuppaa kiukuttamaan.
Säälittää lapsi ku mulla palaa pinna menkkojen aikaan ihan JATKUVAAN. Joka asiaan, varmaan tää uneliaisuuski aiheuttaa ku vituttaa ku väsyttää muttei pysty nukkumaan.
Vaikka ei mua edes väsaytä, mä oon vaan kokoajan valmis vaipumaan sekunneissa syvään uneen. Pää on painava ja uninen.. onko ny ketään kohtalotoveria..

Oon kuullu et pillerit tekee vaan vielä kärttysemmäksi yms. lisäks mä oon naisiin päin joten pillereillä ei ole kyllä mitään käyttöä :D
Oon iteki miettiny oisko niistä pillereistä apua..

Yhteistyössä