voitko syödä kokonaisen suklaalevyn saamatta siitä finnejä ja kauheaa morkkista?

  • Viestiketjun aloittaja "pöllö"
  • Ensimmäinen viesti
Mä en pysty. Syön yleensä 2-4 palaa jos, sitä enemmän niin, mua alkaa oksettaa. Kaikki makee tökkii rajusti. Sipsiä tms. syön mieluusti, mutta ei sitäkään voi rajattomasti syödä, tulee huono- olo.
 
"Pöllö"
En.
En ehkä sais finnejä mut morkkiksen, koska siitä todennäkösesti seurais rutto huuleen (herpes tai märkärupi) ja mahdollisesti migreeninkaltanen hedarikin. Sormiinkin varmaan nousis ihottuma ja jollaintapaa kärsisin siitä levyllisestä noin viikon.

Onneks jonku pikkupatukan pystyy sillontällön nauttiin. :)
 
"pöllö"
[QUOTE="Pöllö";27345282]En.
En ehkä sais finnejä mut morkkiksen, koska siitä todennäkösesti seurais rutto huuleen (herpes tai märkärupi) ja mahdollisesti migreeninkaltanen hedarikin. Sormiinkin varmaan nousis ihottuma ja jollaintapaa kärsisin siitä levyllisestä noin viikon.

Onneks jonku pikkupatukan pystyy sillontällön nauttiin. :)[/QUOTE]

:hug: hui.. kuulostaa julmalta.. oletko allerginen suklaalle?
 
Chocled
Suklaalevy menee ihan liian helposti mulla, kun olen niin perso makealle. Jano kyllä tulee helposti, mutta se ei estä syömästä lisää...

Kunpa saisinkin makeasta pahoinvointia, niin olisi helpompaa syödä tavalla, joka on parempi keholle ja hampaille.
 

Yhteistyössä