Voiskohan tänään jo

Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Minäkin tahtosin laittaa joulua :D Eilen korkattiin joululaulut ja ekat piparit leivottiin :xmas:
Me laulettiin perjantain muskarissa jo joululauluja niin mä ajattelin että tota me sitten kotonakin voidaan laulaa. :D Ja eka piparitalo on jo pystyssä.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Me laulettiin perjantain muskarissa jo joululauluja niin mä ajattelin että tota me sitten kotonakin voidaan laulaa. :D Ja eka piparitalo on jo pystyssä.. :whistle:
Mä tuos just kyselen ideoita erilaisiin juttuihin, mitä vois piparitaikinasta tehdä. Tahtois tehdä jotain erikoista, vaan ku ei keksi mitään uutta. Teillä ideoita? Haasteelliset ja hauskat ehdotukset saavat eniten huomiota :xmas:

Taidetaan viritellä jouluvalot ulos tänään. Helpompi laittaa, kun ei tarvitse lumihangessa tarpoa. Yleensä laitellaan joulujuttuja itsenäisyyspäivältä pikkuhiljaa, mutta voihan sitä laitella jo aikaisemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mä tuos just kyselen ideoita erilaisiin juttuihin, mitä vois piparitaikinasta tehdä. Tahtois tehdä jotain erikoista, vaan ku ei keksi mitään uutta. Teillä ideoita? Haasteelliset ja hauskat ehdotukset saavat eniten huomiota :xmas:
Me tehdään Naantalin kirkko, silta ja muumitalo sillan toiselle puolelle. =) sitten ajattelin vääntää pari junaa. Sellainen, mihin tulee veturi ja kaksi vaunua. :xmas: En mä äkkiseltään muuta keksi. meah oli laittanut kuvan kun oli tehnyt concorden jonain vuonna, se oli aikas hieno. =)

Yhteistyössä