laittaa ikkunaan jouluverhot? Niin tekis mieli, kun on luntakin satanut. mä sitten raaaakaastaaan joulua.
Me laulettiin perjantain muskarissa jo joululauluja niin mä ajattelin että tota me sitten kotonakin voidaan laulaa. Ja eka piparitalo on jo pystyssä..Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:Minäkin tahtosin laittaa joulua Eilen korkattiin joululaulut ja ekat piparit leivottiin :xmas:
Mä tuos just kyselen ideoita erilaisiin juttuihin, mitä vois piparitaikinasta tehdä. Tahtois tehdä jotain erikoista, vaan ku ei keksi mitään uutta. Teillä ideoita? Haasteelliset ja hauskat ehdotukset saavat eniten huomiota :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Me laulettiin perjantain muskarissa jo joululauluja niin mä ajattelin että tota me sitten kotonakin voidaan laulaa. Ja eka piparitalo on jo pystyssä..
Me tehdään Naantalin kirkko, silta ja muumitalo sillan toiselle puolelle. =) sitten ajattelin vääntää pari junaa. Sellainen, mihin tulee veturi ja kaksi vaunua. :xmas: En mä äkkiseltään muuta keksi. meah oli laittanut kuvan kun oli tehnyt concorden jonain vuonna, se oli aikas hieno. =)Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:Mä tuos just kyselen ideoita erilaisiin juttuihin, mitä vois piparitaikinasta tehdä. Tahtois tehdä jotain erikoista, vaan ku ei keksi mitään uutta. Teillä ideoita? Haasteelliset ja hauskat ehdotukset saavat eniten huomiota :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Me laulettiin perjantain muskarissa jo joululauluja niin mä ajattelin että tota me sitten kotonakin voidaan laulaa. Ja eka piparitalo on jo pystyssä..