Voiskohan tää olla reumaa, vai mitä ihmettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Mulla on siis ainaki kuukauden ollu vasemman käden keskisormen keskimmäinen nivel kipeä ja jäykkä. Nyt oon varannu ajan lääkärille, ku en enää jaksa tätä kipua.
Jotkut äivät on parempii, toisinaan taas muitakin niveliä jomottaa ja ne on jäykkiä. Mitä muuta tää voi olla ku reumaa?

Minulla on samaa vaivaa sormissa, varsinkin keskisormessa ja nimettömässä. En ole kyllä koskaan lääkärissä käynyt näyttämässä. :/

Kerrothan sitten mitä lääkäri sanoo sulle? =)

Täällä kanssa vasemman käden keskimmäisen sormen nivel kipeä..ollut jo pitkän aikaa, sormet ja nivelet aamuisin jäykät.En vaan ole saanut itsestäni aikaiseksi mennä lekuiin.Fibromyalgia epäily jo on.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
no tuun sit kertoo, mut se tohtoriaika on vasta kuun lopussa... toivottavasti ei oo reumaa...

Toivotaan parasta. =)
Mä en ole niinkään reumaa miettinyt itselläni. Epäilykseni ovat jotain nivelrikkoa tms. Siis sormissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
no tuun sit kertoo, mut se tohtoriaika on vasta kuun lopussa... toivottavasti ei oo reumaa...

Toivotaan parasta. =)
Mä en ole niinkään reumaa miettinyt itselläni. Epäilykseni ovat jotain nivelrikkoa tms. Siis sormissa.

No tuo on yks mahdollisuus. Eikä sekään kauheen kivalle kuulosta...
Mulla kolottaa monesta muustakin paikasta, ja käsistä välillä katoaa puristusvoima...
Vielä kyselen oisko kellään kokemusta...

Yhteistyössä