Nii tossahan se tuli... :ashamed:
Mua ahistaa muutenki ja nyt pitäs laittaa kämppä kuntoon ja tarjottavat pöytään et muut saa (itse kutsuvat ittensä) tulla onnitteleen ku mulla on synttärit :headwall:
Ei kyllä ainaskaa toisten passaaminen nosta fiiliksiä ja en oikein voi sanoo et ette kyllä tulekkaan, kun se nyt olis tosi kummaa kieltäytyä kun muidenki synttäreitä on käyty kerran kahvittelemassa. Ei se paljoa vielä lämmitä vaik kakku tuodaa valmiina, vaik onhan sekin jo jotain.
Lahjoista en perustais, ei niin väliä. Kunhan sais vaikka olla ihan rauhassa koko päivän. Tuntuu et eipä oo taidettu vielä keksiäkkään sellasta juhlaa joka olis vaan sitä "juhlakalua" varten eikä muiden mieliksi....
Mua ahistaa muutenki ja nyt pitäs laittaa kämppä kuntoon ja tarjottavat pöytään et muut saa (itse kutsuvat ittensä) tulla onnitteleen ku mulla on synttärit :headwall:
Ei kyllä ainaskaa toisten passaaminen nosta fiiliksiä ja en oikein voi sanoo et ette kyllä tulekkaan, kun se nyt olis tosi kummaa kieltäytyä kun muidenki synttäreitä on käyty kerran kahvittelemassa. Ei se paljoa vielä lämmitä vaik kakku tuodaa valmiina, vaik onhan sekin jo jotain.
Lahjoista en perustais, ei niin väliä. Kunhan sais vaikka olla ihan rauhassa koko päivän. Tuntuu et eipä oo taidettu vielä keksiäkkään sellasta juhlaa joka olis vaan sitä "juhlakalua" varten eikä muiden mieliksi....