mikä palkassa oli vikana?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä arvasin tuosta palkasta jo, et ei oo ap:llä kaikki jauhot pussissa.
Automyyjän palkkakin on isompi kuin tän kyseisen myyntipäälikön. Lisäks sais päivärahaa ja palkka olis vaihteleva, jos toisessa paikassa päällikkönä ja toisessa paikassa myyjänä. Kilometrikorvauksista ei tietoakaan, tosin oli kuulema työsuhdeauto, mut siitä ei ollut puhetta, että maksaako itse kulut (jolloin kilometrikorvauksia pitäs saada) vai tankkaako firmalla tai sen firman kortilla.Alkuperäinen kirjoittaja tessejälukenut:mikä palkassa oli vikana?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä arvasin tuosta palkasta jo, et ei oo ap:llä kaikki jauhot pussissa.
paljon ne automyyjät sit oikein tienaa, jos ap;n miehen bruttopalkka kuitenkin yli 4000? mä oletan, että kyseessä oli täys autoetu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Automyyjän palkkakin on isompi kuin tän kyseisen myyntipäälikön. Lisäks sais päivärahaa ja palkka olis vaihteleva, jos toisessa paikassa päällikkönä ja toisessa paikassa myyjänä. Kilometrikorvauksista ei tietoakaan, tosin oli kuulema työsuhdeauto, mut siitä ei ollut puhetta, että maksaako itse kulut (jolloin kilometrikorvauksia pitäs saada) vai tankkaako firmalla tai sen firman kortilla.Alkuperäinen kirjoittaja tessejälukenut:mikä palkassa oli vikana?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä arvasin tuosta palkasta jo, et ei oo ap:llä kaikki jauhot pussissa.
Riippuu mikä veroprosentti, et mikä siitä tulis bruttopalkaks. Mun mies on ihan duunari ja käteen jää kyllä enemmän ku se 2500e/kk.Alkuperäinen kirjoittaja tessejälukenut:paljon ne automyyjät sit oikein tienaa, jos ap;n miehen bruttopalkka kuitenkin yli 4000? mä oletan, että kyseessä oli täys autoetu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Automyyjän palkkakin on isompi kuin tän kyseisen myyntipäälikön. Lisäks sais päivärahaa ja palkka olis vaihteleva, jos toisessa paikassa päällikkönä ja toisessa paikassa myyjänä. Kilometrikorvauksista ei tietoakaan, tosin oli kuulema työsuhdeauto, mut siitä ei ollut puhetta, että maksaako itse kulut (jolloin kilometrikorvauksia pitäs saada) vai tankkaako firmalla tai sen firman kortilla.Alkuperäinen kirjoittaja tessejälukenut:mikä palkassa oli vikana?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä arvasin tuosta palkasta jo, et ei oo ap:llä kaikki jauhot pussissa.
Siis ketä nää muut ovat?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt saa sitten kaikki pilkkaajat riekkua vapaasti...se mies lähti sitte ja jätti meidät ja oli valehdellu niistä rahoista. ei se mitään ollu säästäny vaan oli pimittäny osan rahoista niitä muita varten. Meillä oli eilen niin ihana ilta - siis taivaallista seksiä ja muuta. Nyt aamulla oli vaan lappu keittiön pöydällä. Mulla on puoltoistavuotiaat kaksoset täällä ja yksin olen.
Minä en ehdi nyt kovin paljon olemaan tässä koneen ääressä, koska lapset on hereillä ja itkee isäänsä. Mutta hänellä oli se toinen perhe ilmeisesti (oli kyllä epämääräinen lappu) ja osan palkastaan laittanut heille. Halusi kai paljastua jo vuosikaudet...minä en ymmärrä, miksi sitten meni minun kanssa hoitoihin, että saadaan lapset!Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Siis ketä nää muut ovat?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt saa sitten kaikki pilkkaajat riekkua vapaasti...se mies lähti sitte ja jätti meidät ja oli valehdellu niistä rahoista. ei se mitään ollu säästäny vaan oli pimittäny osan rahoista niitä muita varten. Meillä oli eilen niin ihana ilta - siis taivaallista seksiä ja muuta. Nyt aamulla oli vaan lappu keittiön pöydällä. Mulla on puoltoistavuotiaat kaksoset täällä ja yksin olen.
Näimpä.Alkuperäinen kirjoittaja KivaTäti:No jos tää olis totta niin tuntisin kyllä sympatiaa....
näin taitaa olla :| jos totta niin ihan uskomatonta...Alkuperäinen kirjoittaja heko:hiukka vaikuttaa, että tähän on nyt eri "ap" tullu keksimään uuden lopun, miellyttääkseen palstalaisia..
Kyllähän sitä ihminen uskoo vaikka mitä, jos vain haluaa uskoa.Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:Jos olis totta niin sympatiaa tuntisin, mutta en usko että kukaan voi olla noin tyhmä ettei 12 vuoden ajan epäile yhtään mitään. Ja vielä sitten uskoo ton rahajutun vielä. Ei ylityökorvauksista ja 200? kuussa tuu vielä 100 000?, ei millään.. Ellei sitten oo ihan poskettomat korvaukset, mitä en ihan usko, työnantaja tuskin makselis tuollasia.