voisko olla jo lähellä?

synnytys nimittäin..

Kahtena viimeyönä 3-4 tuntia supistellut nyt viimeisinpänä ihan kipakoita sai hetkutella ja ketkutella et jaksoi olla.. nyt vaan siis kyselen miten muilla ooletteko miten pian saaneet nyytit syliin tällaisten "oireiden" jälkeen?

huomenna olis laskettuaika..

 
Zandrah82

Mulla ei oo tullut minkäänlaisia "ennakkovaroituksia". Kaikki lapset syntynyt muutama päivä ennen laskettua aikaa ja kun supistukset on alkaneet niin se on mulla tarkottanut aina sitä että synnytys on käynnistynyt...

Sitä odotellessa...

Zandrah82 ja masu39+4
 
hankala sanoo, toisilla ei anna minkäänlaista varotusta ja toisilla taas supistelee rv 20 alkaen kivuliaastikin. mä oon parin synnytyksen jälkeen tullu siihen tulokseen että mitään ei voi päätellä mistään ja muksut tulee maailmaan just silloin ku haluaa.... mut korkeintaan pari viikkoa enää :D

mut luulis nyt että jos ei ennen oo mitään supistuksia ollu ja nyt alkanu ja laskettukin on noin lähellä ni eiköhän se vauva ala sieltä tulla. onnea koitokseen!
 
mulla kans jo kaks viikkoa ollu jokapäivä supistuksia ja mahaa repii.supparit välillä tosi kivuliaita ja nyt ku kävin lääkäris ni paikat oli kyllä täysin pehmenneet ja yhdelle sormelle auki mutta kaulaa jäljellä vielä 3cm mikä kyllä vähän masensi.kamalaa käydä kaupassakin kun alkaa supistella ja sit saa puuskuttaa ku veturi. :ashamed:
 

Yhteistyössä