Voisko meidän perhe joskus olla terveenä?

Pari viikkoa just podettiin koko perhe flunssaa ja silmätulehdusta. Pojalla on edelleen menossa (kolmas) silmätippa ja voidekuuri.

Perjantaina poitsulla nousi jälleen kuume, ja on nyt ollu pari päivää kuumeessa. Tänään mies ja likka on oksentaneet. Ittellä kurkku kipeänä.

Miten täs nyt mitään joulua järjestelee? Taudista toiseen mennään. Argh.
 
hämmästynyt
No onhan tuossa oltava jotain muutakin takana jos noin hirveästi sairastelette. Miten te aikuisetkin saatte kaiken? Ettekö te pese käsiänne? Ei meillä ainakaan sairastella kovin usein vaikka lapset ovat päiväkodissa.
 
voi
kun vähän kasvavat, pikkulapset sairastelee ekana hoitotalvena ihan tuhkatiheään, jos yhtään lohduttaa, niin teillä on luultavasti nyt kaikkein pahin menossa. mulla on tuttuja, joissa myös kotihoidetut lapset on ollu jatkuvasti kipeinä, kun on esim. isompi sisarus koulussa, mistä niitä taudinaiheuttajia kulkeutuu.
Voimia, kyllä se kevät vielä koittaa.
 
samaa
poika ollut räkätaudis 6vk.a,sitä ennen 5pvä terve ja kolme viikkoa räkätaudissa. siinä jossain välissä myös tytöllä räkätauti ja korvatulehdus ja vatsatauti,joka oli myös mulla. nyt myös mies flunssassa ja tyttö jonka korvat todettiin pari viikkoa sitten terveeksi, on taas flunssassa.. tähän meinaa jo tottua.
 
onpa kurja kierre
Mun kuopus on samaa ikää mutta ei se kauheasti ole ollut kipeänä, vaikka aloitti päiväkodissa alkusyksystä. Vanhemmat lapset on eskarissa ja koulussa eikä nekään päiväkotiaikana juuri sairastelleet.

Me pestään kädet aina, kun tullaan ulkoa sisälle ja kun ollaan käymässä ruokapöytään. Ei meillä sen ihmeempiä vippaskonsteja ole tautien ehkäisemiseen.
 
samaa
meilläkin pestään kädet aina kun tullaan jostain ja ennen ruokaa. myös aina kun tullaan kaupasta autoon desitään ja silti tämä kierre jonka tuossa aikasemmin kirjoitin
 

Yhteistyössä