Voisko joku vähän valottaa...oonko mä nyt ihan tollo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RobottiRuttunen harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RobottiRuttunen harmaana

Vieras
Siis mistä tuolta s-kanava nettisivulta löytyy se paljonko niitä s-bonuksia on siel tilillä?? En saa näkyviin kuin tuon, mitä tässä kuussa olen ostanut. Sitten siel on se, et kuukausittain saa näkyviin....Mut mä haluun sen kokonaissaldon. Nykyään kun tossa bonuslaskelmassakaan ei oo, et paljonko on bonuksia.....

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no kun se on nykyään pankki ja se on s-TILI, eli sun pitää hakea ne pankkinettitunnukset s-pankista, jos haluat käyttää sitä tiliä ja nähdä saldon =)

Eikä? Siis ihan tyhmä juttu...Et mul on tilillä rahaa, mut sit en pääse niitä kattoo....No höh...täytyy kait sit hankkii ne tunnukset...

Alkuperäinen kirjoittaja RobottiRuttunen harmaana:
no kun se on nykyään pankki ja se on s-TILI, eli sun pitää hakea ne pankkinettitunnukset s-pankista, jos haluat käyttää sitä tiliä ja nähdä saldon =)

Eikä? Siis ihan tyhmä juttu...Et mul on tilillä rahaa, mut sit en pääse niitä kattoo....No höh...täytyy kait sit hankkii ne tunnukset...

No ethän kai pankissakaan pääse ilman tunnuksia tilille katsomaan..?

Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Alkuperäinen kirjoittaja RobottiRuttunen harmaana:

No ethän kai pankissakaan pääse ilman tunnuksia tilille katsomaan..?

Niin tietty, mut siis kun kuitenkin pääsee lukee noita tietoja muuten, mut ei nää sit sitä loppu saldoo...No ei auta muukun marssia huomenna hakee tunnukset.

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Näkeehän sielt edellisten kk bonukset kans. Laskin käteen vaan, sillai ne oon laskenu ku en kans o niit tunnareit viel hakenu

No noin teinkin...Ja kiva huomata, et kohta on moottoripyöräkortti rahat tienattu "ostoksilla"

Yhteistyössä