V
vieras
Vieras
:ashamed: siis oon kokeillut jo pari päivää googlettaa aiheesta mutta ne hakutulokset mitä saan on niin kammottavaa luettavaa että multa menee mielenterveys ja unet.. jos osaisitte jotain sanoa vaikka kumminkaimanserkun kautta kokemuksena niin olisin erittäin kiitollinen.. eli... mulle määrättiin keväällä kilpirauhastulehdukseen lääkkeet, kortisonia. kilpirauhasesta löytyi ultrassa 0.8 mm kyhmy ja korvanimusolmukkeesta löytyi 0,9 mm kyhmy... nyt kaks päivää sitten lopetin kortisonikuurin ja nyt mitatessa oli kuumetta 38 astetta, mulla tosin alkoi kuukautisetkin tänään.. kortisonin loputtua kurkkutuntemukset on edelleen jatkuneet ja nenänkautta hengittäessä kuuluu outoa naksuntaan.. no kun mä oon näitä oireita kirjoitellut googleen niin sieltähän tulee vastaukseksi ties minkälaista syöpää.. olis niinku kiva tietää et voisko tää olla jotain muuta vaaratonta kuten uusiutunut tulehdus tai jotain.. tai että patit rauhasessa ja imusolmukkeessa olis tavallista... tai jotain.. odottelen tässä lähetettä ohutneulatutkimukseen mutta sitä odotellessa menee järki.. perusverenkuvassa tulehdusarvot oli normaalit... vuodatusta :ashamed: