voisko joku neuvoa mua kotivakuutusasioissa. En ole koskaan ottanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
aiemmin asuin miehen kanssa omakotitalossa ja mies hoiti vakuutusasiat. Nyt asun lasten kanssa vuokralla ja tosiaankin pelottaa jos joku lapsista mokaa ja tuhoaa vaikka jonkun auton. Yritin katsella netistä noita vakuutuksia mut en tajua mitään. Millainen vakuutus pitäisi ottaa että se korvaisi noita lasten aiheuttamia kuluja ja lisäksi monessako erässä sen saa maksaa kun ei ole opiskelijalla paljoa rahaa? Mitä muuta pitäisi ottaa huomioon?

ainakin sisältyy normi kotivakuutukseen nuo. ja lähivakuutuksen kotivakuutus (en tiedä tapiolasta) sisältää myös alle 16-vuotiaiden huollettavien tapaturmavakuutuksen. Hintaa n. 100e kuussa, jos normi kerrostalo asunto

Jos asut vuokralla, niin irtaimistovakuutus, sisältää vastuu- ja oikeusturvavakuutukset ellet erikseen jätä pois. Laaja turva kattaa myös sen, jos lapset tai sinä hajotatte jotain omaa omaisuutta, pesukone menee rikki tms, perusturva ei kata rikkoontumisia, suppein on sitten vain palon varalle.

Suosittelen laaja tai perusturva, lisäksi tosiaan se vastuu- ja oikeusturvavakuutus (joiden kattavuuteen ei sen itse irtaimistovakuutuksen kattavuudella ole mitään tekemistä, ne on AINA samat). Maksaa noin 100e kk, kämpän koosta riippuen Tapiolassa, voi maksaa yleensä 4 erässä.

Ai joo, asutte vuokralla. Ota laaja vakuutus, ei oo monen kympin hintaero vuodessa.

[QUOTE="Inkivääri";26192832]Jos asut vuokralla, niin irtaimistovakuutus, sisältää vastuu- ja oikeusturvavakuutukset ellet erikseen jätä pois. Laaja turva kattaa myös sen, jos lapset tai sinä hajotatte jotain omaa omaisuutta, pesukone menee rikki tms, perusturva ei kata rikkoontumisia, suppein on sitten vain palon varalle.

Suosittelen laaja tai perusturva, lisäksi tosiaan se vastuu- ja oikeusturvavakuutus (joiden kattavuuteen ei sen itse irtaimistovakuutuksen kattavuudella ole mitään tekemistä, ne on AINA samat). Maksaa noin 100e kk, kämpän koosta riippuen Tapiolassa, voi maksaa yleensä 4 erässä.

Ai joo, asutte vuokralla. Ota laaja vakuutus, ei oo monen kympin hintaero vuodessa.[/QUOTE]

OHO! 100e / vuosi piti kirjoittamani!

Yhteistyössä