Voisko joku laskea mulle?? *palkkaus*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei-niin-hyvä-matematiikassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei-niin-hyvä-matematiikassa

Vieras
Eli kun palkka olisi 1564,42 / kk. Tosta summasta mä saan vaan 85%. (työ on palkkatukityötä) . Verotusprosentti on 20. Kaks viikkoo oon ollut töissä. Paljonko mun palkka tulee oleen nyt kahden viikon osalta?

Kuun vimmpa pv palkkapäivä - ja mietin joudunko siltikin sopimaan muutamaa laskua eteen päin eräpäivältään...

531,90€ ainakin mie sain (0.85*1564,42 jonka tulos kerrotaan 0,8 että saadaan kk palkka ja sitten sen jaoin kahdella)

kui sulla on muuten noi kova prosentti?

(toi 0,8 on nopeempi keino laskea kun se et eka kerrotaan 0,2 ja se sitten vähennetään jne)

Tota noin. Riippuen nyt, että mitä jakajia siellä teiän palkanlaskennassa käytetään niin tässä vähän osviittaa siitä mitä voisin kuvitella sen olevan.

Sun päiväpalkkas on suurinpiirtein 74,5 euroa, joten kahelta viikolta tulee 745 €, joista otetaan toi sun 20% ja lisäks tt- ja tyel-maksu niin käteen jäisi semmoset 556 euroa.

[QUOTE="vieras";24862124]Tota noin. Riippuen nyt, että mitä jakajia siellä teiän palkanlaskennassa käytetään niin tässä vähän osviittaa siitä mitä voisin kuvitella sen olevan.

Sun päiväpalkkas on suurinpiirtein 74,5 euroa, joten kahelta viikolta tulee 745 €, joista otetaan toi sun 20% ja lisäks tt- ja tyel-maksu niin käteen jäisi semmoset 556 euroa.[/QUOTE]

Paitsi sori, unohin huomioida ton, että saat vaan 85 prossaa, eli otetaas uusiks. Päiväpalkka on sillon 63,30 joten kahelta viikolta 633. Tästä sitten uusiks noi verot veks nii jää 473 euroa.

muistathan, että palkasta menee muitakin maksuja kuin verot. Työntekijän eläkevakuutusmaksut (vissin 4,7%) ja palkansaajan työttömyysvakuutusmaksu (vissiin 0,6%) eli kuten joku muukin jo vastasi niin n.5-6% ennakonpidätyksen lisäksi.
Lisäksi, jos maksat työttömyyskassan jäsenmaksua suoraan palkasta, vähennä sekin.

Yhteistyössä