Voisko joku kiltti joka tietää tietokoneista auttaa mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tumpelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tumpelo

Vieras
Miten saan tän langattoman verkkoyhteyden suojattua? Mä en osaa ja mies ei saa sitä ikinöä tehtyä/ei osaa. Tuntuu et aika moni muukin käyttää tätä meidän nettiä ku välillä niin hidas!

Helpoiten onnistuisit, jos tekisit sen ohjeen mukaan. En tiedä, onko eri malleilla erilainen tapa, mut luulen, et sun pitää kirjoittaa selaimen osoiteriville langattoman laitteen ip-osoite ja sieltä sitten voit säätää laitteen asetuksia, myös salausen. Salaustapoja on vähän erilaisia, joita ohjelma varmasti ehdottelee. WPA-salaus on ihan hyvä, jos se laitteessasi on mahdollista. Salaukseen tarvii keksiä salasana, jonka tietty kirjoitat itsellesi ylös.

Sinun täytyy löytää ja lukea se käyttöohje, sieltä löydät mm. käyttäjätunnuksen ja salasanan, jotka täytyy tietää ennen kuin pääset muuttamaan asetuksia. Ainakin useimmissa malleissa.

WPA täälläkin :wave: ja sitä suosittelen.

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Sinun täytyy löytää ja lukea se käyttöohje, sieltä löydät mm. käyttäjätunnuksen ja salasanan, jotka täytyy tietää ennen kuin pääset muuttamaan asetuksia. Ainakin useimmissa malleissa.

WPA täälläkin :wave: ja sitä suosittelen.

no eipä se sit auta! otan miestä illalla niskasta kiinni ja saa luvan auttaa mua siinä hommassa!

Yhteistyössä