voisko joku kertoo mikä järki laittaa huuto.net kohteeseen HINTAVARAUS?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ipfp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ipfp

Vieras
MIKSI OI MIKSI ei voi laittaa suoraan lähtöhinnaksi sitä minimi hintaa minkä siittä tuotteesta haluaa saada???

on niin ärsyttävää jos lähtöhinta on 0e ja hintavaraus 70e! Miksi ei laittas lähtöhinnaksi 69e ja euron korotuksella?? ei mee mun jakeluun tää homma :D

Samaa olen vuosikausia miettinut. Kai se on joku keino saada ihmiset kiinnostumaan halvasta, kun alkuhinta on halpa. Sitten tulee kuitenkin pettynys, kun ei tuotetta edullisesti saakaan.

Ihmettelen samaa. Mua ärsyttää kohteet joissa on lähtöhinta tosi alhainen verrattuna siihen hintavaraukseen. Mitä järkeä? En tajua. Lähinnä se pistää ärsyttämään.

aika usein ohintankin sellaiset kohteet :/ sitten saa ostajana olla koko ajan kyttäämässä ja jännäämässä ja yleensä aina se hintavaraus on niiiiin kaukana siitä lähtöhinnasta.. ihan dorkaa

Jep! Sama juttu on ottanut minua pattiin, enkä ole huutanut juttuja, joissa on hintavaraus. Nyt olen kuitenkin huomannut, että ihmiset ei huuda minun juttuani, jossa ei ole hintavarausta, mutta huutavat sitten juttuja, joissa lähtöhinta on paljon alhaisempi, mutta jossa on HV! Ottaako vähän pannuun. Ei todellakaan pyydetä ylihintaa, mutta ihmiset näköjään luulevat, että voivat selvitä halvemmalla koittamalla sitä tuotetta, jossa on HV. Noh, täten olen nyt sitten minäkin ajatellut ryhtyväni ärsyttäväksi ja laitan minäkin nyt sitten varmaan HV:n, ja törkeän alhaisen lähtöhinnan, jospa se toisi huutajia. Kiitti vaan kaikille, mutta sitä saa mitä tilaa.

Samaa olen vuosikausia miettinut. Kai se on joku keino saada ihmiset kiinnostumaan halvasta, kun alkuhinta on halpa. Sitten tulee kuitenkin pettynys, kun ei tuotetta edullisesti saakaan.

Tuohan se syy on, ihmisten pitää olla kiinnostunut tuotteesta ja huutaa sitä. *Silloin tuotteestakin tulee kiinnostavampi kun sillä on paljon huutoja.
Sen sijaan jos hinta on jo valmiiksi iso, ei siitä välttämättä saa niin hyvää hintaa

Yhteistyössä