Voisko ihanammin päivän enää alkaa?

Viideltä aamuyöstä herättiin siihen, kun kuopus yskii.. ja sitten itkee. Ja sitten siivottiinkin oksennuksia kerta jos toinenkin. Kaksivuotiaan sihti toimii tooosi hyvin.

Kolme viikkoo sitten sunnuntaina tuli eka esikoinen oksennustautiin. Sillon ei sairastunu muut. Siitä viikko eteen päin, alko keskimmäinen oksentaa. Sitten esikoinen uusiks. Sitten minä itse.

Ja nyt siis tämän viikon alamme kuopuksen oksennuksia siivotessa :heart:

..eikö niinko vois jo riittää???
 
Voi eiiiiii :hug:

Likka tuli eilen isältään ja kuumetta niin man keleesti, todella kuiva yskä ja ääni painuksissa :/ Onneks tänään on lekuri tuosta sen silmästä niin saapi samalla kahtoo muuten tuon kunnon...
 
3 äippä
samaa täällä tuumailen. Nyt kk mennyt sairastelessa, kolme lasta ja ihana kierre... nyt 1v.kanssa oksentelee ihan oudosti... toissayönä kolme kertaa mun päälle ja eilen päiväl pari kertaa lattialle. Itsellä vatsa eilen tosi kipee... eli odotellessa. Voimia jaksamiseen
 
Alkuperäinen kirjoittaja 3 äippä:
samaa täällä tuumailen. Nyt kk mennyt sairastelessa, kolme lasta ja ihana kierre... nyt 1v.kanssa oksentelee ihan oudosti... toissayönä kolme kertaa mun päälle ja eilen päiväl pari kertaa lattialle. Itsellä vatsa eilen tosi kipee... eli odotellessa. Voimia jaksamiseen
Voi ei.

Ja siis.. ei mua kuume ja flunssa haittaa - siis että tää mahatauti on vaan niin :$

..meillä vielä kans joo sillee, että esikoinen koulussa, keskimmäinen eskarissa, joka on eri paikassa kuin kuopuksen päiväkoti. Että kolomesta paikasta kasaantuu ihan kiva koktaili kaikkia pöpöjä :kieh:

Plus sitten tuttavaperheistä saatavat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maria79:
Pikaista paranemista. :hug: Minulle jäänyt kammo tosta mahataudista, kun keskimmäinen oksensi ja ripuloi viimeksi reilun viikon. :ashamed: Kyllä tuntu jo epätoivoiselta.. :snotty:
:eek: Onneks myö o iha muutamalla päivällä selevitty per laps per kerta.
 
...ja likka muuten sairastu aika tasan 12h Raxista poistumisen jälkeen.

Paikka oli ihan tupaten täys, kaikki safkat koko ajan loppu ja kaikki paikat ihan paskaset, ku eivät ehtineet siivota asiakkaiden vaihtuessa. En nähny yhtään pöydän pyyhkijää koko aikana. Ja kuitenkin yli kaks tuntia sielä istuttiin.

Muksut leikki siinä semmosessa leikkinurkkauksessa.. Että liekö sitten sieltä... Laitoin kyllä puljuun palautetta jo muutenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Voi eiiiiii :hug:

Likka tuli eilen isältään ja kuumetta niin man keleesti, todella kuiva yskä ja ääni painuksissa :/ Onneks tänään on lekuri tuosta sen silmästä niin saapi samalla kahtoo muuten tuon kunnon...
Voi että. Eiks hääki oo ny ollu aika paljo kipeenä?
 
1.vko flunssa
2.vko oksennustauti
3. vko esikoinen ja kakkonen vesirokossa
4. vko vauva vesirokossa
5. vko vauva edelleen kipeä...

No: ohi on jo menossa ja kaikki on hyvin niin kauan kun en itse sairasta ja pysyn siis tolpillani hoitamassa noita pieniä. Jo alkais kyllä tää sairasteluputki riittää.

Jaksuja sinne!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
1.vko flunssa
2.vko oksennustauti
3. vko esikoinen ja kakkonen vesirokossa
4. vko vauva vesirokossa
5. vko vauva edelleen kipeä...

No: ohi on jo menossa ja kaikki on hyvin niin kauan kun en itse sairasta ja pysyn siis tolpillani hoitamassa noita pieniä. Jo alkais kyllä tää sairasteluputki riittää.

Jaksuja sinne!
meillä onneks kaks vanhinta on vesirokon jo pitäneet. Neiti 2-v ei kyllä vielä. Sehä se oiski ihana seuraavaks pitää :heart:

:hug: jaksuja sinnekin.
 

Yhteistyössä