Voiskiko nää läskit lähteä? Vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pullukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pullukka"

Vieras
Eli ihmiset vois antaa vinkkejä läskin karistamisee, inhottava näky peilissä. Eli kerron jtn itsestäni:
1 lapsi, joka tykkää kävelllä ja istua rattaissa. Talossa on kuntosali, johon voi mennä kunhan on avain naapurilla, ruokailutottumukset hyvät, syödään terveellistä mutta pahe ja lihoomisen syy;
karkit/sipsit ja limu. Millä voisin korvata nuo karkit ja limut? Oliko jtn hyvää treeniä jota voisi kotona tehdä? tai pihalla.? Kuntosalille ei ole varaa mennä, talossa kyllä semmoinen löytyy, mutta kannattaisiko sielläkin polkea pyörää ja kauan? Kertokaa hyvää vinkkiä :)

kiitos, asialliset! :)

Lopeta niiden ylimääräisten karkkien, sipsien ja limujen vetäminen. Rajoita kerta viikkoon jos et voi kokonaan olla ilman.
Jos ei huvita tehdä totaalikieltäytymistä niin kerron vielä itsestäni. Lopetin karkin syömisen kokonaan, limua juon silloin tällöin ja sipsiä joskus. Laihduin karkkilakon ensimmäisen puolen vuoden aikana 18kg. Lähtöpaino oli normaalin rajoissa.

kiitos, kun jaksoit vastata.
Mä olen ihminen joka lupaa aina sunnuntaina että huomenna se alkaa, mutta kaupassa karkkihylly "vetää" mua luokseen :D tai limu. itseni mitat tällä hetkellä 170/79 :/ Ja siis tähä ihraa on eniten; persuksessa,mahassa ja reisissä eli just niissä missä ei haluais sen olevan.
Oliko sinulla joku korvike tolle karkille, kerta noin hienosti olet saanu pudotettua. Oliko sinulla liikuntaa mukana?

Ei ollut mitään kummempaa korviketta karkeille muuta kuin se, että iltaisin otin isoon lasiin vettä kun istuin tietokoneella tai katselin telkkaa niin en napostellut.
Liikuntaa ei ollut mukana enempää kuin ennenkään silloin kun en laihtunut.
Vaunukävelyjä/lenkkejä koiran kanssa ja youtubesta ohjattua vatsalihas/pilatesharjoituksia.
Rupesin myös syömään useammin päivän aikana kuin vain kerran ja kasvispainotteisemmin.

Makeanhimoon voit syödä vaikkapa viinirypäleitä tai kirsikkatomaatteja..
Ja jätät jatkossa ne herkut ostamatta vaan. Olet aikuinen ihminen,hyvänen aika, kävele sen karkkihyllyn ohitse vaan reippaasti. Teet ostoslistan,kun menet kauppaan ja noudatat sitä orjallisesti.Siitä tulee loistava olo, kun huomaat että et ostanutkaan mitään karkkia tms !

Tsemppiä pudotukseen !

Yhteistyössä