voisitteko tupakoitsijat ystävällisesti heittää ne tumppinne muualle

  • Viestiketjun aloittaja kyll
  • Ensimmäinen viesti
Sassa
Jossai oli ohje taskutuhkiksen tekoon. Esim. filmipurkista tuunaa itselleen hauskan. Mulletoissa tai jossain oli muistaakseni myynnissäkin. En itse enää polta, mut jos polttaisin, ni hankkisin tollasen
 
En polta enää, mut
linnut myös kuljettaa jos avonainen tuhkis. Joskus meinas tulla tappelu kun pihalla erään pyörän korissa oli aina tumppeja, sit kerran pieni lintu jäi rysän päältä kiinni..
 
Einäin
Alkuperäinen kirjoittaja kyll:
kuin toisten parvekkeille,pihoille,kaduille jne jne!!!
Toisten parvekkeille? Heittääkö joku tumppeja toisten parvekkeille? :O Ite tupakoin ja kadulle heitän tumpit, koska kukaan ei esim bussissa haluis olla samaan aikaan, jos haiseva tökö taskussa. Ja sehän siis haisee huomattavasti hirveemmälle kun just tupakoinut ihminen.. Pihoissa heitän tuhkikseen, jos on, jos ei niin esim sade vesi kaivoon, tai jonnekkin puskaan.
 
ap
ettekö tupakoitsijat haista kuinka pahasti löyhkäätte,yöks! sitten haisee kaikki vaatteet jne. kiva lapsienkin haistella röökiä päivät pitkät ja saada savut keuhkoihinsa:(

onneksi löytyy myös fiksuja tupakoitsijoita,jotka eivät lasten lähellä etenkään röökaa ja tietää minne tumpit laitetaan. kiitos siitä!!!
 
aino
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ettekö tupakoitsijat haista kuinka pahasti löyhkäätte,yöks! sitten haisee kaikki vaatteet jne. kiva lapsienkin haistella röökiä päivät pitkät ja saada savut keuhkoihinsa:(

onneksi löytyy myös fiksuja tupakoitsijoita,jotka eivät lasten lähellä etenkään röökaa ja tietää minne tumpit laitetaan. kiitos siitä!!!
En mäkään toisten pihoille/parvekeille heitä. Aina, kun on tuhkis, niin sinne, mutta eipähän niitä täällä teiden varsilla ole. Eikä ole edes roskiksia, että sais sinne tumpatun heittää.

Mitä hajuun tulee, niin yhtä lailla busseissa ja kaupoissa törmää esim.viinan, hien ja kusen hajun. Itse oon vissiin omituinen, mutta se tupakansavun haju on aina ollut mun mielestä hyvä. Siis lapsena jo tykkäsin ja nytkin, kun olen raskaana (en polta raskauden aikana), niin se kirjaimellisesti tuoksuu mun nenään, kun taas juuri polttanut henkilö lemuaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ettekö tupakoitsijat haista kuinka pahasti löyhkäätte,yöks! sitten haisee kaikki vaatteet jne. kiva lapsienkin haistella röökiä päivät pitkät ja saada savut keuhkoihinsa:(

onneksi löytyy myös fiksuja tupakoitsijoita,jotka eivät lasten lähellä etenkään röökaa ja tietää minne tumpit laitetaan. kiitos siitä!!!
En mäkään toisten pihoille/parvekeille heitä. Aina, kun on tuhkis, niin sinne, mutta eipähän niitä täällä teiden varsilla ole. Eikä ole edes roskiksia, että sais sinne tumpatun heittää.

Mitä hajuun tulee, niin yhtä lailla busseissa ja kaupoissa törmää esim.viinan, hien ja kusen hajun. Itse oon vissiin omituinen, mutta se tupakansavun haju on aina ollut mun mielestä hyvä. Siis lapsena jo tykkäsin ja nytkin, kun olen raskaana (en polta raskauden aikana), niin se kirjaimellisesti tuoksuu mun nenään, kun taas juuri polttanut henkilö lemuaa.
tottahan tupakoitsija väittää että röökinhaju on hyvä,puolustelua nääs :D
mutta oletko tullut ajatelleeksi kanssaihmisiä?
 
heh
kyllä kai se haju hyvä on sen mielestä joka lapsesta asti joutunut tupakanlemussa ja savussa elämään,ei tiedä muusta. oiva syy itsekkin röökata,se haisee niin hyvälle!;)
 
Mie ja mies ei tupakoida, mut moni kaveri niin tekee ja ollaankin hommattu semmonen isompi tuhkis etukuistin lähelle. Ennen sitä oli vaan aina joku lasitölkki ja silti muutama ihminen heitteli tumppeja aina vaan pihalle. Ja meillä kuitenkin oli silloin pieni vauva joka konttaili ulkona... Yhden kerran kävi jopa niin, et talvella oltiin laitettu petauspatja hankeen tuulettumaan ja kun illalla ennen nukkumaanmenoa sen hain sisälle pimeällä, ni vasta sänkyyn mentyäni huomasin, et joku oli heittäny tumpin suoraan patjalle (ilmeisesti ei ollut huomannut patjaa hangella ) ja tupakka oli polttanu nätin reiän patjaan ja se hais ihan hirveelle... Eipä sillä patjalla enää nukuttu... nykyään kyllä jokaikinen ihminen tietää missä meillä tuhkis on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:
Toisten parvekkeille? Heittääkö joku tumppeja toisten parvekkeille? :O I
Kyllä tuollaisia idiotteeja riittää. Heittelevät jopa palavina, en uskaltanut tuollaisten takia edes nukuttaa esikoista parvekkeella, kun kyteviä tumppeja tuli. Kerran seurailin kovasti, että pitääkö soittaa palokunta paikalle, kun olivat nakanneet sellaisen puuhun ja kauan se siellä sauhusi. Jos olisi roihahtanut liekkeihin, olisin sen palokunnan soitelllut.
 
aino
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ettekö tupakoitsijat haista kuinka pahasti löyhkäätte,yöks! sitten haisee kaikki vaatteet jne. kiva lapsienkin haistella röökiä päivät pitkät ja saada savut keuhkoihinsa:(

onneksi löytyy myös fiksuja tupakoitsijoita,jotka eivät lasten lähellä etenkään röökaa ja tietää minne tumpit laitetaan. kiitos siitä!!!
En mäkään toisten pihoille/parvekeille heitä. Aina, kun on tuhkis, niin sinne, mutta eipähän niitä täällä teiden varsilla ole. Eikä ole edes roskiksia, että sais sinne tumpatun heittää.

Mitä hajuun tulee, niin yhtä lailla busseissa ja kaupoissa törmää esim.viinan, hien ja kusen hajun. Itse oon vissiin omituinen, mutta se tupakansavun haju on aina ollut mun mielestä hyvä. Siis lapsena jo tykkäsin ja nytkin, kun olen raskaana (en polta raskauden aikana), niin se kirjaimellisesti tuoksuu mun nenään, kun taas juuri polttanut henkilö lemuaa.
tottahan tupakoitsija väittää että röökinhaju on hyvä,puolustelua nääs :D
mutta oletko tullut ajatelleeksi kanssaihmisiä?
Luepa uudestaan :) En mä väittänyt, että ne ihmiset haisis hyvälle ja nimenomaan MUN mielestä se savunhaju on hyvä tai mun tapauksessa voisin puhua tuoksusta. Mutta samallalailla mulla on oikeus lemuta kuin noilla jotka tekevät päätöksen lähteä pesytymätää ihmisten ilmoille. Muuten noita hajuja voin työni puolesta haistella, mutta se onkin aivan eri asia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Luepa uudestaan :) En mä väittänyt, että ne ihmiset haisis hyvälle ja nimenomaan MUN mielestä se savunhaju on hyvä tai mun tapauksessa voisin puhua tuoksusta. Mutta samallalailla mulla on oikeus lemuta kuin noilla jotka tekevät päätöksen lähteä pesytymätää ihmisten ilmoille. Muuten noita hajuja voin työni puolesta haistella, mutta se onkin aivan eri asia.
Nii'in. Sulla on oikeus haista vaikka paskalle, mutta oikeasti: haluatko tosissasi?
Ihme ajattelutapa.
Jos joku haisee hirveälle, niin "mulla on myös oikeus haista pahalle" :LOL:
 
aino
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Luepa uudestaan :) En mä väittänyt, että ne ihmiset haisis hyvälle ja nimenomaan MUN mielestä se savunhaju on hyvä tai mun tapauksessa voisin puhua tuoksusta. Mutta samallalailla mulla on oikeus lemuta kuin noilla jotka tekevät päätöksen lähteä pesytymätää ihmisten ilmoille. Muuten noita hajuja voin työni puolesta haistella, mutta se onkin aivan eri asia.
Nii'in. Sulla on oikeus haista vaikka paskalle, mutta oikeasti: haluatko tosissasi?
Ihme ajattelutapa.
Jos joku haisee hirveälle, niin "mulla on myös oikeus haista pahalle" :LOL:
Haluan polttaa (haiseminen tulee sivutuotteena) , mutta et kai sä luule, että sen haisemisen ilosta poltan (normaalisti) ? Ihme ajattelutapa myöskin...Täällä on yksi rehellinen riippuvainen ja nikotiini ei ole siinä pahin riippuvuutta aiheuttava asia. Ilman mitään korvaustuotteita pystyn lopettamaan raskauden takia, mutta silti näen unia jo siitä, että pääsen taas polttelemaan. Vaikka vain yhden päivässä, mutta silti. Mä tykkään polttaa silloin tällöin. Ja juu onhan se tavallaan oikeus, mitä ei multa viedä. Eikä mun lähellä/iholla tarvi olla, jos haju häiritsee, kun ei ole tapana polttaa just esim. bussiin tullessa tms.
 
onko muut huomannu sen että kun nykyään baareissa ei saa polttaa sisällä ja tuhkikset on ulkona.
niin ihmiset polttelee siinä tuhkakupin vieressä, karistavat jopa tuhkaa siihen astiaaan. mutta tumppi viskataan aina tunnollisesti kadulle ... :eek:
 
aino
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
onko muut huomannu sen että kun nykyään baareissa ei saa polttaa sisällä ja tuhkikset on ulkona.
niin ihmiset polttelee siinä tuhkakupin vieressä, karistavat jopa tuhkaa siihen astiaaan. mutta tumppi viskataan aina tunnollisesti kadulle ... :eek:
Menisköhän promillien piikkiin? Ei kyllä mikään pätevä syy, tyhmäähän se on, jos on tuhkikset vieressä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
onko muut huomannu sen että kun nykyään baareissa ei saa polttaa sisällä ja tuhkikset on ulkona.
niin ihmiset polttelee siinä tuhkakupin vieressä, karistavat jopa tuhkaa siihen astiaaan. mutta tumppi viskataan aina tunnollisesti kadulle ... :eek:
Menisköhän promillien piikkiin? Ei kyllä mikään pätevä syy, tyhmäähän se on, jos on tuhkikset vieressä...
Tätä muuten näkee kun tuola kulkee. Tumpit maahan sinne aika lähelle sitä roskista.
 

Yhteistyössä