Voisitteko auttaa ja vastata: lastenhoitajat, PPH ym?

Kertoisitteko ystävällisesti millaista palkkaa saatte työstänne lasten hoidon parissa?

Olemme palkkaamassa lastenhoitajaa ja haluaisin palkkatarjouksemme vastaavan yleistä palkkatasoa alalla. Olemme pääkaupunkiseudulla. TES:in olenkin katsonut, mutta olisi mukava tietää poikkeaako se siitä, mitä "oikeasti" tienatan.

Tuhannet kiitokset jo etukäteen avusta! :flower:
 
anzzu
Eiks se oo yleensä se palkka, mitä yksityisen hoidon tueksi saa + sitten se mitä nyt maksais muutenkin, jos lapset olis hoidossa kunnalla.. jotain 200e päälle per lapsi
 
Jaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on hoidossa kaverin 2,5kk ja 2v., saan 20e päivältä, 6h päivässä.
Et kai tosissasi tolla palkalla suostu ketään hoitamaan? Ehkä satunnaisesti joo, mutta ei ikinä vakituiseen, vaadi palkankorotus!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on hoidossa kaverin 2,5kk ja 2v., saan 20e päivältä, 6h päivässä.
Et kai tosissasi tolla palkalla suostu ketään hoitamaan? Ehkä satunnaisesti joo, mutta ei ikinä vakituiseen, vaadi palkankorotus!
Miksipä ei.. Ei näistä kovin paljon vaivaa ole, vauvakin on suhteellisen helppo hoitaa kun syö ja nukkuu vaan :)
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on hoidossa kaverin 2,5kk ja 2v., saan 20e päivältä, 6h päivässä.
Et kai tosissasi tolla palkalla suostu ketään hoitamaan? Ehkä satunnaisesti joo, mutta ei ikinä vakituiseen, vaadi palkankorotus!
Miksipä ei.. Ei näistä kovin paljon vaivaa ole, vauvakin on suhteellisen helppo hoitaa kun syö ja nukkuu vaan :)
Eihän tuossa jää perheelle itselleen maksettavaksi mitää.! Älä nyt orjaksi ala!

 
ypph
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on hoidossa kaverin 2,5kk ja 2v., saan 20e päivältä, 6h päivässä.
Sinun kuuluisi saada n.50e/lapsi päivässä. Jos olisit ypph, näin se menisi, ja he maksaisivat itse siitä n.10-15e/lapsi/pv, riippuen omista tuloistaan.
Tuntuu kyllä hyväntekeväisyydeltä...
 

Yhteistyössä