B
Borkku
Vieras
samassa sängyssä tai huoneessa mikäli et olisi tavannut henk. koht. häntä aikaisemmin, vaan ainoastaan kirjoitellut hänen kanssaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:samassa sängyssä tai huoneessa mikäli et olisi tavannut henk. koht. häntä aikaisemmin, vaan ainoastaan kirjoitellut hänen kanssaan?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Siis vailla eroottista latautumista? Kyllä!
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Voisin. Ja yövyinkin ihan vaan nukkuen samassa sängyssäkin!
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Voisin. Ja yövyinkin ihan vaan nukkuen samassa sängyssäkin!
en mä sit mikään pahvi ainaka oo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Voisin. Ja yövyinkin ihan vaan nukkuen samassa sängyssäkin!
Juu et![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Voisin. Ja yövyinkin ihan vaan nukkuen samassa sängyssäkin!
Juu et![]()
*kuiskaa* oon laivalle lähdös
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:aika monta kertaa olen viettänytkin, vaikkei ole edes kirjoiteltu...![]()
mukuloita on lauma mukana ja ihan hyvinä kamuina tuttuina tai miten vaan lähdetään reissuunAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Voisin. Ja yövyinkin ihan vaan nukkuen samassa sängyssäkin!
Juu et![]()
Anna palaa jos siltä tuntuuMä en muist ees koska oon laivalla ollut :|
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Voisin. Ja yövyinkin ihan vaan nukkuen samassa sängyssäkin!
Juu et![]()
Anna palaa jos siltä tuntuuMä en muist ees koska oon laivalla ollut :| Kuiskaten tääkin!