Voisitko valehdella miehelle hänen isyydestään?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:
Mä en tajua miten joku ihminen pystyy elämään tommosien asioitten kans ja ittesä kans ku en menny tollein tekemään
Mä ainakin mietin, että millainen on ihminen joka tekee noin? Mitä hänen päässään oikein liikkuu ja ennen kaikkea kuinka jollakin on pokkaa?!?!? :eek: :headwall: |O
Niinpä...Näitäki pösilöitä valitettavasti löytyy... :headwall:
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Esim. olisit parisuhteessa ja tietäisit lähes varmasti odottavasi toisen miehen lasta? Pystyisitkö pitämään suusi kiinni ja antaa miehen luulla, että lapsi on hänen?

Tai haluaisit miehen takaisin ja valehtelisit olevasi raskaana? Sitten jos mies ottaisi takaisin niin yrittäisit hankkiutua mahdollisimman pian raskaaksi ja jos raskautta ei kuuluisi, niin sanoisit saaneesi keskenmenon?

Tai haluaisit kovasti lasta, mutta mies ei suostu, sinä sitten valehtelisit ehkäisystä? Sanoisit pillereiden pettäneen, kun testi näyttäisi plussaa?

Voisitteko oikeasti tehdä jotain noista? Tai jotain muuta vastaavaa? Nämä nyt tuli mieleen, kun niistä on palstalla puhuttu ja onhan noista muuallakin puhuttu.

Itse en voisi koskaan tehdä mitään tuollaista. Mun omatunto ei kestäisi ja nuppi varmaan sekoaisi omantunnon tuskien kanssa. En pystyisi valehtelemaan tuollaisista asioista. Sen voisin EHKÄ tehdä, että jos miehen mielestä ainoa vaihtoehto olisi abortti, niin antaisin kaksi vaihtoehtoa: mies joko osallistuu tai sitten ei. Jos ei halua osallistua, niin en vaatisi isyydentunnustusta. Siis tämäkin olisi ISO EHKÄ.

En, eikä kukaan omantunnon omaava voisi. Anteeksiantamatonta tuollainen olisi. Hirveäähän se olisi jos nainen kasvattaisi vieraan lapsen omaksi luullen, niin miksei sitten ihan yhtä kamalaa ja hirveää, jos miehelle kävisi niin.
 
En todellakaan, mitään noista :eek:

Mut tiedän kyllä ihmisiä, jotka voisivat ja jotka ovat tehneetkin |O Minäkin sain neuvoksi, että jätät vaan ehkäsyn pois, vahinkoja sattuu :eek: Heillekin vissiin parit vahingot käyny, törkeetä!! Sairasta, kieroa |O

Niin ja ton neuvon sain, kun haaveilin kakkosesta, en todellakaan käyttänyt sitä keinoa, en ollu uskoa korvia, kun sitä ihan pokkana mulle ehdotettiin :/
 
kaisaliisa
Kerronpa kuinka alas oonkerran vajonnut..
Olin juur eronnut aviomiehestäni kun rakastuin mieheen.Tällä alkoikin vanha suola janottaa ja olin sekaisin ihan totaalisesti.

Sekopäissäni tein niin kaameen tempun että menin paikalliseen neuvolaan,tiesin että siellä raskaana olevia ja heidän pissapurkkeja.
Olin ostanut raskaustestin ja yhteen kuppiin sen täräytin.Kukaan ei nähnyt ja siinä olin tikun kanssa ja se värjäytyi asianmukaisesti...

Sitte testi siististi takas kääreisiin ja miehen kanssa tekemään testiä.
Olihan se positiivinen,tietty.

Joo,oon kamala ihminen ja tää ei ole mikään mun ylpeyden aihe.Vaan todella joku voi olla niin pohjalla.

Mies palas entisen eukkonsa luo ja laitoin kuukautta myöhemmin viestin että ei sitte ollutkaan sen lapsen aika,en enää ollut raskaana.

Mä olin joa näin neuvokas,ei pelkkä valhe vaan vielä tekoja.
Tiiän että voin seota oikein kunnolla,onneks elämä nyt tasaista ja onnellista.

Oon pitänyt itteäni aika fiksuna.
Mut tiiän että mopo voi karata käsistä.Ja lujaa.

Lasta en voisi jonkun muun lapseksi väittää sillä se lapselle kaamee asia.
No,vannomatta paras,onhan musta aika kaameisiin juttuihin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
En, en, en, en, en, en... Miehen veljen eukko on KOLME kertaa onnistunut pamauttamaan itsensä paksuksi salaa. Näin siis miehen veljen kertoman mukaan.. :/
Et kai vaan oo mun kälyni? No ei vaiskaan! ;) Mun mieheni nimittäin on saattanut veljelleen sanoa leikkimielellä, että olen nuo kolme yhteistä lasta saattanut alkuun häneltä salaa. Kaksi niistä sai nimittäin alkunsa vahingossa, ja ensimmäinenkin jo ekasta kierrosta... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
En, en, en, en, en, en... Miehen veljen eukko on KOLME kertaa onnistunut pamauttamaan itsensä paksuksi salaa. Näin siis miehen veljen kertoman mukaan.. :/
Et kai vaan oo mun kälyni? No ei vaiskaan! ;) Mun mieheni nimittäin on saattanut veljelleen sanoa leikkimielellä, että olen nuo kolme yhteistä lasta saattanut alkuun häneltä salaa. Kaksi niistä sai nimittäin alkunsa vahingossa, ja ensimmäinenkin jo ekasta kierrosta... :D
=) En taida olla sun käly.. Miehen veljen vaimo sanoi syövänsä pillereitä eikä sitten ollut niitä edes hakenut apteekista. Näin tuli siis eka. Mun en kyllä vieläkään tajua miten tämä nainen on onnistunut vielä kaksi kertaa huijaamaan miestään. Miehen veli ei kyllä vissiin tiedä miten ehkästään tai sitten sillä ei ole paskaakaan väliä, vaan pistää kaikki vaimonsa syyksi. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
En, en, en, en, en, en... Miehen veljen eukko on KOLME kertaa onnistunut pamauttamaan itsensä paksuksi salaa. Näin siis miehen veljen kertoman mukaan.. :/
Kannattasko sen veljen alkaa pikkuhiljaa itsekin huolehtia ehkäisystä? :whistle:
Niinpä!! :headwall: Kun me ilmoitettiin, että olen raskaana miehen veli kysyi ensimmäiseksi: "Oliko suunniteltu?" No, joo oli suunniteltu, pitkään ja hartaasi toivottu. :/
 

Yhteistyössä