minulle tarjottiin juuri töitä...
sh 03.08.2009 #2 Tottakai, miksen voisi... Enhän mä voi sairaalassakaan sanoa että hoidan vain naisia, miten avustajan työ olisi erilaista???
Tottakai, miksen voisi... Enhän mä voi sairaalassakaan sanoa että hoidan vain naisia, miten avustajan työ olisi erilaista???
hipsu 03.08.2009 #3 miksi en voisi? Olen lukemattomat kerrat hoitanut miehiä, ihan samoin kuin naisia ja lapsiakin. Hassu kysymys!!
miksi en voisi? Olen lukemattomat kerrat hoitanut miehiä, ihan samoin kuin naisia ja lapsiakin. Hassu kysymys!!
ap 03.08.2009 #4 minusta ei siinä ole mitään kummallista, mutta kun kerroin kaverilleni tästä, hän kauhisteli, miten voin avustaa miestä, esim pesuilla yms.
minusta ei siinä ole mitään kummallista, mutta kun kerroin kaverilleni tästä, hän kauhisteli, miten voin avustaa miestä, esim pesuilla yms.
sitruunatetra 03.08.2009 #6 Hih tottakai Olen tehnytkin ja siinähä se menee ku naisenkin auttaminen =) työtähän se on!!Ota ihmeessä työ, jos muuten kiinnostaa !Onnea paikasta :flower: !!
Hih tottakai Olen tehnytkin ja siinähä se menee ku naisenkin auttaminen =) työtähän se on!!Ota ihmeessä työ, jos muuten kiinnostaa !Onnea paikasta :flower: !!