Voisitko tanssia vieraan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OmgIKilledTheTruth
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mä en koskaan tanssi vieraiden miesten kanssa, jos olen ilman miestäni baarissa saatan tanssia jonkun kaverin kanssa, mutta jos ollaan yhdessä, niin sit tanssitaan yhdessä. Mies ei oikeastaan tanssi muiden kun mun kanssa.

Juu, tanssitaan usein, voisi sanoa jopa säännöllisesti, muiden kanssa. Toki, silti enemmän yhdessä. Mutta me käydäänkin sellaisissa tanssiravintoloissa ihan vaan tanssimassa eikä niinkään lähiöbaarissa ryyppäämässä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja OmgIKilledTheTruth:
miehen kanssa baarissa vaikka oma miehesi olisi paikalla? Voisitko antaa miehesi tanssia vieraan naisen kanssa baarissa vaikka olisit itse paikalla? Entä jos olisitte yksin baarissa?

Huvittavaa. Tottakai voisin. Eikä meillä lupia kysellä, puolin eikä toisin...

Ja taas tuo "saako" :laugh: :laugh:
Voi niitä miesparkoja, joitten naiset sanelee jopa että saako tanssia jonkun kanssa.
Eikö mustasukkaisuudella ole mitään rajaa :o :o
Eihän se ole kuin tanssimista, ei mitään pystypanoa!!

Onneksi suurin osa kuitenkin näyttäisi olevan normaalilla itsetunnolla varustettuja naisia, joitten miehien ei tarvii joka asiaan pyytää lupaa.

vanha ketju mutta vastaan kuitenkin. mies ei suostu, ei halua ei osaa tanssia. minä taas tykkään tanssia. mielummin tanssisin oman kullan kanssa tai kavereitten. mutta nyt parilla viime reissulla on koko illan mieheltä tanssianelun jälkeen hakenutkin joku muu tanssimaan ja kun oon menny niin seuraavana päivänä saanu kuulla olevani hutsu...hmm... hitaita en (uskaltaisi) tanssia muiden kanssa.. en myöskään tykkäisi jos mieheni tanssisi jonkun muun kanssa kun minäkään en kelpaa.

no me tanssitaan tanssiravintolassa tai tanssilavalla taikka juhlissa-joissa-tanssia , ei baarissa. Ei me edes käydä baarissa kiun joskus työporukan tms kanssa. (mä en jaksa yleensä valvoa niin kauaa, että lähtisin esim. pikkujouluista jatkoille)

Mutta jos siis em. tilaisuudet "lasketaan" niin vastaan ,että senkos tanssii. Ja mä saisisin dansata kans.

[QUOTE="vieras";22163145]Höh, miksi pitäisi tanssia vieraiden miesten kanssa?? Varsinkin jos oma ukko paikalla, niin kyllä minä sen kanssa tanssisin..[/QUOTE]

Siksi, kun oma mies ei pidä tanssimisesta. Mahdollinen kavaljeerini on kyllä aina huomannut kysyä mieheltäni luvan.

Ei minun miehen tarvitse kysyä minulta lupaa eikä minunkaan tarvii hältä lupaa kysyä, ihan aikuisia ollaan molemmat. Eli tottakai saa/saan, jos niin huvittaa, oli sitten toinen mukana tai ei. Eikä meille itse asiassa kummallekaan edes kuulu se, mitä toinen tekee omalla vapaa-ajallaan. Jokaisella kuuluu olla oikeus omaan yksityiselämään ja turhat tenttaamiset ja niiden päälle hirveät mustasukkaisuusdraamat loukkaavat mielestäni toisen yksityisyyttä ja on melkeinpä toisen orjuuttamista se ettei tyylin anna toisen hengittää eikä pieraista ilman että olisi siitä toiselle tilitysvelvollinen. Kun ollaan yhdessä liikkeellä, niin toki itse usein molemmat haluamme tanssia yhdessä, mutta jos toinen ei halua jostain syystä tanssia, niin tottakai toinen saa tanssia ihan vapaasti, jos kerran varta vasten tullaan tanssipaikkaan tanssimaan. Noloahan se ois, jos toinen haluaisi tanssia, mutta toinen ei antaisi, koska ei itseä tanssita.. Eihän siinä ole mitään järkeä, miksi toista pitäis väkisin istumassa paikoillaan, kun ei itse tanssi.

Tanssin aina muiden miesten kanssa koska oma ei osaa eikä halua.
Hitaisiin en suostu kenenkään kanssa koska tuntuu niin älyvapaalta roikkua jonkun kaulassa kiinni ja pyöriä ympyrää, jätetään se puuha teineille.

Jos mä edes kerran saisin mieheni raahattua baariin ni en varmaan kyllä muiden kanssa tanssis. Ei haittais jos se innostuis muiden kanssa...

Mutta kun tosiaan tuo ei koskaan baariin mene ni aika utooppinen kysymys meille. :D

Heh... Voisin ja olen voinutkin. Siis niin, että mies on ollut mukana ja myös niin ettei ole. En muista onko mies tanssinut jonkun toisen kanssa niin että olen ollut paikalla... voi olla, että on tai sitten ei. Mutta silloin on tanssinut kun en ole olut.

Lisäys edelliseen: hitaita yleensä kyllä tanssitaan ihan parina, jos ollaan parina paikalle tultu. Ei sillä, etteikö sais jonkun toisen kanssa tanssia, vaan mies tykkää tanssia hitaita yleensä enemmän kuin nopeita ja jos ei pitkin iltaa tanssikaan kanssani, niin yleensä viimeistään hitaan alkaessa soimaan hakee minut tanssimaan. Nopeita tanssiessa taas mies tykkää enemmän katsella sivusta, kun minä tanssin, kun sanoo, ettei oikein pysy minun tahdissani mukana. Yleensä nopeita tanssinkin yhtä aikaa itsekseni ja kaikkien kanssa, otan yleensä koko tanssilattian haltuun, tavallaan sulautuen koko porukkaan, kun en osaa olla paikoillaan, niin partnerit vaihtuu sitä mukaa, kun liikun tanssilattialla, ja näin myös nautin tanssimisesta enemmän, kun ei tarvii pitkin iltaa jonkun ventovieraan naamaan tuijotella, erityisesti jos joku innokas alfauros alkaa liian päällekäyväksi, niin käännyn selin tai liuun sivuun ja kas, olenkin jo tanssimassa ihann uuden partnerin kanssa. :)

mä en osa tanssia näitä perinteisiä, kuten valssia ym, joten jos mies halua tanssia saa kyllä hakea mutia tanssiin. Tanssiahan se vain on.
diskossa edes tanssitaa se on sellaista hytkymistä vaan....
me ei käydä diskoissa ollaan vissiin lian vanhoja niihin.

Yhteistyössä