Ei minun miehen tarvitse kysyä minulta lupaa eikä minunkaan tarvii hältä lupaa kysyä, ihan aikuisia ollaan molemmat. Eli tottakai saa/saan, jos niin huvittaa, oli sitten toinen mukana tai ei. Eikä meille itse asiassa kummallekaan edes kuulu se, mitä toinen tekee omalla vapaa-ajallaan. Jokaisella kuuluu olla oikeus omaan yksityiselämään ja turhat tenttaamiset ja niiden päälle hirveät mustasukkaisuusdraamat loukkaavat mielestäni toisen yksityisyyttä ja on melkeinpä toisen orjuuttamista se ettei tyylin anna toisen hengittää eikä pieraista ilman että olisi siitä toiselle tilitysvelvollinen. Kun ollaan yhdessä liikkeellä, niin toki itse usein molemmat haluamme tanssia yhdessä, mutta jos toinen ei halua jostain syystä tanssia, niin tottakai toinen saa tanssia ihan vapaasti, jos kerran varta vasten tullaan tanssipaikkaan tanssimaan. Noloahan se ois, jos toinen haluaisi tanssia, mutta toinen ei antaisi, koska ei itseä tanssita.. Eihän siinä ole mitään järkeä, miksi toista pitäis väkisin istumassa paikoillaan, kun ei itse tanssi.