suuttuisitko sinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos olisitte miehenne kanssa baarissa ja huomaisit miehesi juttelevan tosi hutsun näköisen naisen kanssa,suuttuisitko?

kyllä varmaan. Olen mustasukkainen ihminen niin enpä oikein pidää siitä että mies jonkun hutsun kanssa menisi juttelemaan. Jos ollaan yhdessä baarissa miksi mies menisi ensinnäkään jonkun hutsun juttusille?

En, paitsi jos mieheni ei mua huomioisi lainkaan sinä iltana. Niin harvoin kaksin missään kuljetaan, joten en halua, että mieheni suo huomionsa pelkästään hutsuille tai kellevain muulle kuin mulle.

En mä pelkästä juttelusta suutu.

Ajatelkaas asiaa toisin päin. Tykkäisitkö että mies suuttuisi jos juttelet baarissa jonkun mukavan näköisen uroksen kanssa?

joo vetelisin pipoon molempia ja käskisin valomerkin jälkeen taksikuskin ajaa niiden päälle!

ja sitten asiaan tollasia muijia/ukkoja on jotka nostaa juttelusta hirveen kohtauksen,voi luokitella jo jonkin sortin sairaudeksi tuommoisen..

Miksi olisin? Miltä muuten hutsut näyttävät henk. koht en tunne yhtään :whistle: Kyllä mies nyt muiden naisten kanssa jutella saa. Eriaisia jos nainen yrittäisi ihan selvästi lähennellä, eikä mies torjuisi siitäkin suuttuisin tosin miehelleni.

Lisäänpä vielä, et tod.näk ap´n mielestä kuka tahansa, joka juttelee hänen miehen kanssa, on hutsun näköinen.
Kannattaisi hankkia vähän luottamusta, niin itseensä, mieheensä kun suhteeseenkin nin ei tartte hiiltyä kaikista pikkujutuista.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Lisäänpä vielä, et tod.näk ap´n mielestä kuka tahansa, joka juttelee hänen miehen kanssa, on hutsun näköinen.
Kannattaisi hankkia vähän luottamusta, niin itseensä, mieheensä kun suhteeseenkin nin ei tartte hiiltyä kaikista pikkujutuista.

tää tuli mieleen kun vkonloppuna ystäväni suuttui miehelleen asiasta. ei ole siis kysymys että minä olisin suuttunut omalle miehelleni.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
En mä pelkästä juttelusta suutu.

Ajatelkaas asiaa toisin päin. Tykkäisitkö että mies suuttuisi jos juttelet baarissa jonkun mukavan näköisen uroksen kanssa?

aika jänniä on naiset kyllä :D
"suuttuisitko jos mies juttelis HUTSUN näkösen naisen kans?"
"no ajattels toisinpäin, suuttuisko miehes jos sinä juttelisit MUKAVAN näkösen miehen kans?"

:D :D :D eli jos mies juttelee naisen kans,on se hutsu. mutta nainen voi jutella mukavan näkösen miehen kans...

Alkuperäinen kirjoittaja Adea:
Miksi olisin? Miltä muuten hutsut näyttävät hek. koht en tunne yhtään :whistle: Kyllä mies nyt muiden naisten kanssa jutella saa. Eriaisia jos nainen yrittäisi ihan selvästi lähennellä, eikä mies torjuisi siitäkin suuttuisin tosin miehelleni.

no ystäväni sanoi naisen näyttävän hutsulta,oli yllä verkkosukat,korkkarit,tosi lyhyt hame,joku verkkopaita alla ja päällä narukorsetti.

en, koska mieheni puhuisi hutsulle varmasti minusta.. siitä kuinka onnellinen hän on kun sai niin ihanan ja hyvännäköisen naisen vaimokseen ja lastensa äidiksi. =)

En todellakaan suuttuisi.
Kyllä muidenkin kanssa saa jutella, kun mun. Vaikka kuinka olis hutsahtavan näköinen. Kyllä mäkin usein juttelen muidenki kun oman ukkoni kanssa baarireissuilla.. Saattaahan mun ukko niistä jotain pitää gigolon näköisinä, mut ei se vielä tähän päivään mennessä ole hernettä nenuun vetänyt juttelusta toisen miehen kanssa.
Onneks. Kyllä sillon jossain mättää ja pahasti, jos sellaisesta suuttuu.

:D :D :D eli jos mies juttelee naisen kans,on se hutsu. mutta nainen voi jutella mukavan näkösen miehen kans...

Mä luin tuon ensimmäisen viestin naisen logiikalla. Eli käsitin että se hutsun näköinen tarkoittaa kaunista, meikattua ja vetävän näköistä naista. :D

Mä luin tuon ensimmäisen viestin naisen logiikalla. Eli käsitin että se hutsun näköinen tarkoittaa kaunista, meikattua ja vetävän näköistä naista. :D

sitä lähinnä ajoinkin takaa :D eli nainen ei voi toisen naisen mielestä olla kaunis ja vetävän näkönen,varsinkaan jos mies juttelee sille ;) vaan sillon nainen on automaattisesti hutsu,joka oikeen änkes miehen seuraan,tyrkytti itseään ja niitä ylisuuri silikonitissejään. :D

sitä lähinnä ajoinkin takaa :D eli nainen ei voi toisen naisen mielestä olla kaunis ja vetävän näkönen,varsinkaan jos mies juttelee sille ;) vaan sillon nainen on automaattisesti hutsu,joka oikeen änkes miehen seuraan,tyrkytti itseään ja niitä ylisuuri silikonitissejään. :D

Näinhän se usein menee. :D

Elikkä korrektimpaa olisi ollut sitten varmaankin sanoa, maksullista- seuraa tarjoavan- mies- henkilön näköinen :laugh:

Yhteistyössä