V
vieras
Vieras
jos olisitte miehenne kanssa baarissa ja huomaisit miehesi juttelevan tosi hutsun näköisen naisen kanssa,suuttuisitko?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos olisitte miehenne kanssa baarissa ja huomaisit miehesi juttelevan tosi hutsun näköisen naisen kanssa,suuttuisitko?
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Lisäänpä vielä, et tod.näk ap´n mielestä kuka tahansa, joka juttelee hänen miehen kanssa, on hutsun näköinen.
Kannattaisi hankkia vähän luottamusta, niin itseensä, mieheensä kun suhteeseenkin nin ei tartte hiiltyä kaikista pikkujutuista.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:En mä pelkästä juttelusta suutu.
Ajatelkaas asiaa toisin päin. Tykkäisitkö että mies suuttuisi jos juttelet baarissa jonkun mukavan näköisen uroksen kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Adea:Miksi olisin? Miltä muuten hutsut näyttävät hek. koht en tunne yhtäänKyllä mies nyt muiden naisten kanssa jutella saa. Eriaisia jos nainen yrittäisi ihan selvästi lähennellä, eikä mies torjuisi siitäkin suuttuisin tosin miehelleni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
![]()
eli jos mies juttelee naisen kans,on se hutsu. mutta nainen voi jutella mukavan näkösen miehen kans...
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
![]()
eli jos mies juttelee naisen kans,on se hutsu. mutta nainen voi jutella mukavan näkösen miehen kans...
Mä luin tuon ensimmäisen viestin naisen logiikalla. Eli käsitin että se hutsun näköinen tarkoittaa kaunista, meikattua ja vetävän näköistä naista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sitä lähinnä ajoinkin takaaeli nainen ei voi toisen naisen mielestä olla kaunis ja vetävän näkönen,varsinkaan jos mies juttelee sille
vaan sillon nainen on automaattisesti hutsu,joka oikeen änkes miehen seuraan,tyrkytti itseään ja niitä ylisuuri silikonitissejään.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
![]()
Mä luin tuon ensimmäisen viestin naisen logiikalla. Eli käsitin että se hutsun näköinen tarkoittaa kaunista, meikattua ja vetävän näköistä naista.![]()