Voisitko tanssia vieraan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OmgIKilledTheTruth
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

OmgIKilledTheTruth

Vieras
miehen kanssa baarissa vaikka oma miehesi olisi paikalla? Voisitko antaa miehesi tanssia vieraan naisen kanssa baarissa vaikka olisit itse paikalla? Entä jos olisitte yksin baarissa?

Voisin tanssia, myös hitaita! Voisin antaa tanssia! Samat myös vaikka ois yksin liikkeellä... Me luotetaan toisiimme, eli molemmat tietää ettei kumpikaan menisi pitemmälle "vieraan" kanssa.

Ei-baarissa olen tanssinutkin. Olen käynyt (pari)tanssikurssin ja sillä aikaa mies hoiti lapsia. Kyllä hän tiesi, että olen tanssimaan menossa...

Tavallisten suomalaisten paritanssien osalta en kysyisi mieheltä edes lupaa. Jos hitaita haluaisin baarissa tanssia muitten kanssa ja mies olisi paikalla, niin kysyisin etukäteen omalta mieheltä, että sopiiko. Jos mies ei olisi mukana, niin tanssisin niitäkin lupaa kysymättä. Miehelleni ei mielestäni kuulu asiat, joita teen normaalivaatteet (eli enemmän kuin alusvaatteet) päällä ja vielä isomman ihmismäärän paikallaollessa.

Antaisin miehenkin tanssia muitten kanssa, jos haluaisi. Ei tietääkseni kuitenkaan kovin paljon tanssimisesta tykkää...

Itse voisin tanssia, sillä pidän tanssimisesta todella paljon, mutta mieheni tanssimista toisen naisen kanssa en hyväksy sillä mieheni ei pidä tanssimisesta, ja jos ei tanssi mun kans niin ei tanssi kenenkään muunkaan kans!

Yhteistyössä