mietintää
pukeutuu vanhanaikaisesti, eikä välitä uudistaa vaatekaapin sisältöään , vaan viihtyy sellaisenaan, niissä vaatteissa, mitä kaapista löytyy.
Siis mitä? Kai nyt kaikilla ainakin mustat juhlakengät on?Alkuperäinen kirjoittaja PeeT:Tai miestä, joka käyttää mustia kenkiä? :xmas:
Voisin, vaikka itse olenkin kiinostunut vaatteista ja pukeutumisesta.Alkuperäinen kirjoittaja mietintää:pukeutuu vanhanaikaisesti, eikä välitä uudistaa vaatekaapin sisältöään , vaan viihtyy sellaisenaan, niissä vaatteissa, mitä kaapista löytyy.
Joo mutta naisen sana on laki miehelle...pikkuhiljaa hyvä tulee.Alkuperäinen kirjoittaja no:jos pukeutuisi vanhoihin virttyneisiin t-paitoihin ja epämuodikkaisiin farkkuihin, kai sillä jtn väliä olisi?
hekoAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Voisin.
Harmaat venykekengät saisivat minut ehkä jarrutelemaan :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Voisin.
Harmaat venykekengät saisivat minut ehkä jarrutelemaan :ashamed:
Sähän oot kuvaillut tähän oikein varsinaisen saaliin!! <3Alkuperäinen kirjoittaja J-t harmaana:Muuten kyllä, mutta jos joku seuraavista tai useampi toteutuu niin ei kiitos:
Pukeutuu ilmapallohousuihin ja tunkee ne lahkeet sukkien sisään
Käyttää valkoisia/harmaita miesten kävelykenkiä (noita venykekenkiä)
Pitää farkkuja Mattinykäsmäisesti melkein kainaloissa ja nilkat vilkkuu
Käyttää BeFree tarralenkkareita
Kaiken muun mä sulatan
Mä olen naimisissa semmosen kanssaAlkuperäinen kirjoittaja mietintää:pukeutuu vanhanaikaisesti, eikä välitä uudistaa vaatekaapin sisältöään , vaan viihtyy sellaisenaan, niissä vaatteissa, mitä kaapista löytyy.