Voisitko seurustella 175cm / 60kg miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja puupuu
  • Ensimmäinen viesti
puupuu
Voisitko kuvitella seurustelevasi 30-vuotiaan, 175cm pitkän ja 60 kg painavan miehen kanssa? Vai onko liian laiha makuusi? Jos voisit kuvitella seurustelevasi niin kerrothan oman ikäsi, painosi ja pituutesi.

"vieras"
Mun mies on 185 ja 63 kiloa, eikä ole minun makuuni liian laiha. Rasvaa ei ole yhtään, mutta lihaksia kyllä, vaikkei uskoisi. Itselläni BMI 16,7, joten ihan sopusuhtainen pari ollaan.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27181096]Mun mies on 185 ja 63 kiloa, eikä ole minun makuuni liian laiha. Rasvaa ei ole yhtään, mutta lihaksia kyllä, vaikkei uskoisi. Itselläni BMI 16,7, joten ihan sopusuhtainen pari ollaan.[/QUOTE]

LOL

Voisin ellen olis naimisissa.
Miun mies on vähän pitempi ja painaa nykyään 72 kg, nuorempana painoi 60- 62 kg.
Itse oon 164 cm, 94,7 kg ja 36 vuotias.

Ei rakkaus katso ulkonäköä tai ikää, jos muuten synkkaa.

Joo enköhän. Omaan makuuni liian lyhyt, mutta minkäs teet jos olisi ihana pakkaus ollut se lyhyempi tyyppi.

Hoikkuus ei nähtävästi häiritse kun omakin mies on tosi hoikka, mutta 186cm pitkä.

Mun pituus 173cm ja paino 60kg
vm 88 ja oma mies 83 eli ikäkin olisi ok.

Viimeksi muokattu:
gft
No mä olen itse 176cm/60 kg. Kumppanini ovat aina olleet noin 10 cm mua pitempiä, joten äkkiseltään ajatus samanpituisesta/itseäni lyhyemmästä miehestä tuntuu kummalliselta. Nykyinen mieheni on 184 cm pitkä ja aika laiha, joten eipä tuo laihuus minua karkottaisi. Ja jos nyt ihan tosissaan puhutaan, niin enpä usko, että tuo pituuskaan karkottaisi. Kun tapaa sellaisen ihmisen, jonka kanssa kemiat natsaa ja joka jollain kumman tavalla saa sukat pyörimään jaloissa samalla kuin perhoset liihottelevat vatsassa, niin eipä siinä hirveästi ulkoiset seikat ole painaneet. Muhun on aina vedonnut enemmän pikemminkin miehen äly. :D

Teräskankio
[QUOTE="vieras";27181096]Mun mies on 185 ja 63 kiloa, eikä ole minun makuuni liian laiha. Rasvaa ei ole yhtään, mutta lihaksia kyllä, vaikkei uskoisi. Itselläni BMI 16,7, joten ihan sopusuhtainen pari ollaan.[/QUOTE]

Toi sun "miehes" on alipainoinen ja sinä kanssa. Lihaksia tolla äijällä ei ole kuin sun anorektisissä silmissäs.

Rollolainen
Voisitko kuvitella seurustelevasi 30-vuotiaan, 175cm pitkän ja 60 kg painavan miehen kanssa? Vai onko liian laiha makuusi? Jos voisit kuvitella seurustelevasi niin kerrothan oman ikäsi, painosi ja pituutesi.
juu voiisn. mun mies on 165 cm ja painaa noin 65 kiloa, nuorena ei painanut edes 60 kiloa.

JA tite oon 40v, 155 cm ja paiana noi 80 kiloa, nuorena ku tavattiin painoin noin 62 kiloa =)

Yhteistyössä