Voisitko ottaa silikonit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hernepussitissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hernepussitissi

Vieras
Onko sinusta tyhmää ottaa silikonirinnat, jos rinnat ovat menneet imetyksen jälkeen täysin pilalle? Itse olen tässä vähän leikitellyt ajatuksella silkkareista, kun todellakin ennen niin kauniit, pystyt ja kiinteät rinnat ovat kuin kaksi pientä ja tyhjää, roikkuvaa hernepussia. En mitään jumbotissejä halua, vaan samanlaiset kuin ennen raskautta ja imetystä.

Jos ne otan, en kyllä kenenkään mielipidettä kysele, paitsi tietty mieheni, jonka tiedän jo asian hyväksyvän. Mutta olisi vaan kiva tietää mitä mammat niistä täällä ajattelee?

Minusta olisi ihanteellista, että jokainen olisi niin tyytyväinen omaan ulkonäköönsä, ettei haluaisi edes muuttaa sitä kirurgin veitsellä.

Eli henkkoht, vaikka itselläni on aina ollutkin riipputissit, en ole koskaan pitänyt niitten ulkonäköä niin tärkeänä että alkaisin niitä silikonitella. Paidan allahan ne suurimman osan ajasta ovat, enkä ole kokenut tarvetta hankkia miestä jolle rintojen ulkonäkö olisi arvoista suurimpien joukossa.

Tavallaan... Toistaiseksi en ole hankkinut kahdesta syystä: ne maksaa mansikoita Suomessa ja muualle en halua mennä - liikaa kuullut kauhukertomuksia epäonnistuneista leikkauksista ja toisaalta mä pelkään sitä silikonia. Jokin suolanestepussi tai omasta rasvakudoksesta muokattava implantti olisi musta miellyttävämpi ajatus. En siis varsinaisesti silikoneja, mutta jotain kohotusta näihin olisi kiva saada....

olen miettinyt ihan samaa, että saatan joskus ottaakin, mutta arveluttaa pari asiaa:
- hinta
- jos leikkaus ei onnistu halutulla tavalla tai tulee jotain komplikaatioita (en ole koskaan ollut leikkauksessa joten se pelottaa)
- ymmärtääkseni implantit pitää vaihtaa välillä, eli joutuu siis useampaankin kuin yhteen leikkaukseen
- vähän myös joidenkin sukulaisten ja kavereiden reaktiot asiaan mietityttävät, mutta tämä on pienin ongelmista

Oman itsetuntoni takia voisin hankkia. Ennen minulla oli isot, kiinteät ja pyöreät rinnat, jotka olivat varmaan paras osa kropastani, nyt ne ovat pienentyneet sisällöltään ja eivät enää ole kimmoisassa kunnossa. Tästä syystä vakavasti harkitsen että lapsikiintiön tultua täyteen käyn korjaamassa tilanteen.

En haluaisi silikonia elimistööni, mutta voisin todella mielelläni käydä poistattamassa pari neliöö tuota ylimäärästä nahkaa :whistle: Kiinteet A-kupit kävis oikein mainiosti miulle!

lisään vielä että olen miettinyt että pidetään aivan normaalina että rintasyövän takia rintansa menettänyt ottaa implantit, niin miksi se ei olisi melkein sama asia sellaiselle, jonka rinnat ovat menneet TÄYSIN pilalle imetyksestä, eli ovat vain roikkuvat nahkapussit joissa ei niin mitään täytettä?

Voisin ottaa, jos katsoisin että on riittävästi syytä. Eli jos rinnat olisi aivan helvetin rumat. Tuskin kuitenkaan ottaisin, en nytkään ole erityisen kaunis, mutta silti ihan tyytyväinen itseeni. En usko että tämä tulee muuttumaan rupsahtamisen myötä.

Sen verran on kuppikokoa jo ennestään, että en ottas... Kohotusta sais kyllä tehdä, jos ei ite tartteis maksaa.

Muiden silikonit on mulle ihan sama... Joillakin (sellasilla joilla mopo on siinä asiassa karannu pahasti käsistä) on luonnottoman näköset, mut itepä niitten kanssa elävät.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
lisään vielä että olen miettinyt että pidetään aivan normaalina että rintasyövän takia rintansa menettänyt ottaa implantit, niin miksi se ei olisi melkein sama asia sellaiselle, jonka rinnat ovat menneet TÄYSIN pilalle imetyksestä, eli ovat vain roikkuvat nahkapussit joissa ei niin mitään täytettä?

mä taas en tavallaan ymmärrä sitä, että miten ne rinnat voi mennä "pilalle" luonnollisesta asiasta. se on vaan meidän ihmisten - ja etenkin länsimaisen kauneushöpötyksen - kehittämä harhakuvitelma ja uskomus, että tissit on oikeanlaiset vaan tietynlaisina ,eli pystyinä ja terhakoina ja jos ne roikkuu ja on ns.tyhjät pussit niin ne on pilalla. erikoinen ajatusmalli tosiaan, eikö ?
:xmas:

voisin ottaa ihan hyvin,on sitä tähänkin asti vartaloa muokattu =) On nimittäin pari tatuointia ja lävistyksiäkin tullut otettua, omassa mielessäni nämä menevät samaan kategoriaan siinä vaiheessa kun imetyshommat ovat ohitse.

Uusimmat

Yhteistyössä