Voisitko olla tällaisen henkilön kanssa ystävyys- tai parisuhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja Kymysyksiä
  • Ensimmäinen viesti
Kymysyksiä
Henkilö....

-puhuu paljon ja kovaan ääneen
-nauraa jatkuvasti
-puhuu toisten päälle
-ei kuuntele/kuule useinkaan mitään toisten juttuja, on poissaoleva
-myöhästelee jokapaikasta ja lähes AINA
-tekee kaiken älyttömän hiiiiiiiitaaaaasti

Niin, voisitko olla? Olisiko raskasta olla intensiivisesti tekemisissä moisen kanssa?
Mitä ajattelisit henkilöstä?
 
"vieras"
Mua ärsyttää ihmiset jotka puhuu pälle, mutta ei se nyt silti ystävyyttä poissulje jos on muuten mukava. Mutta jos itse puhuu päälle, ja sitten ei edes kuuntele toisten juttuja niin se antaa jo vähän ylimielisen kuvan. Ylimielisen ihmisen ystävä en haluaisi olla. Myöhästely on myös TODELLA ärsyttävä tapa ja tukee tuota ylimielisyyttä täysin. Joten en varmaan voisi olla kyseisen henkilön ystävä.
 
kiitos ei
Kuulostaa juntilta käytöstavattomalta WT-mammalta. Ihmiset jotka jatkuvasti puhuu toisten päälle ja kailottaa suureen ääneen, on tosi rasittavia. Ei kuuluis mun ystäväpiiriin.
 
Ullan tuttu
Tinnetaanko sama Ulla? Emme ole Ullan kanssa ystäviä, mutta Ulla kyllä menee jollakin kurssilla vaihteluna vetäjän monotonisen paapatuksen väliin. Ulla täytyy vaan osata sijoittaa oikeaan ympäristöönsä, niin Ullaa alkaa ymmärtämään ;)

Kahden kesken mahdottoman rasittavaa seuraa....
 
"vieras"
Ärsyttäviä piirteitä kieltämättä.

Parisuhde tuskin kestäisi alkuhuumaa pidemmälle, alkaisi rasittamaan hermoja pidemmän päälle liikaa.

Ystävyyssuhde voisi onnistua, jos vaan muuten menee jutut yhteen, on hauskaa yhdessä ja on lojaali. Edellyttäen kyllä, että ei oltaisi joka päivä tekemisissä, hyvätkin ystävät voivat olla joltain osin rasittavia, mutta silti tärkeitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kymysyksiä;28950616:
Henkilö....

-puhuu paljon ja kovaan ääneen
-nauraa jatkuvasti
-puhuu toisten päälle
-ei kuuntele/kuule useinkaan mitään toisten juttuja, on poissaoleva
-myöhästelee jokapaikasta ja lähes AINA
-tekee kaiken älyttömän hiiiiiiiitaaaaasti

Niin, voisitko olla? Olisiko raskasta olla intensiivisesti tekemisissä moisen kanssa?
Mitä ajattelisit henkilöstä?
Aika pitkälti riippuu siitä, millainen henkilö olet itse. Ihmiset yleensä haalivat ympärilleen / lähelleen sellaisia ihmisiä, mitkä vaikuttaa olevan edes jollakin lailla "samalla aaltopituudella"; tykkäävät samoista asioista, ajattelevat edes joskus yksiin jne. (Tämä johtuu siitä, että jokainen ihminen tykkää itsestään).

Jos itse on rauhallinen, hieman sellainen syrjäänvetäytyjä, en usko, että kemiat kohtaa tälläisen "esiintyjän" kanssa. Tai jos itse on erittäin nopeatempoinen liikkeissä, niin sama juttu.

Minä ja mieheni olemme molemmat sosiaalisia, nopealiikkeisiä ja tempoisia ihmisiä ja liittomme toimii. Aikoinaan seurustelin vastakohtani kanssa, ja se ei toiminut minulla, vaikka toisin väitetään. :D
 
Todennäköisesti voisin olla. Itse olen aika hiljainen, siis ujo ja vähäsanainen. Nautin sellaisten ihmisten seurasta, joiden kanssa voi vaan nyökytellä ja hymistä jotain "joo/ei" tapaista. :D
 
"vieras"
Tunnistin itseni tuosta. Ainakin suurelta osin, koko aikaa en kyllä naura,ja muita pyrin kuuntelemaankin.
Mieheni on aika hiljainen ja ei erityisen sosiaalinen, ja tuntuu viihtyvän mun kanssa, paremmin kuin muiden. Sanookin usein miten on helppoa ja mukavaa olla yhdessä. Kavereiden seurassa pyrin hillitsemään paljoa puhumistani ja tosiaan kuuntelen toisenkin juttuja, mutta voin hvin kuvitella että joku voi minut juuri tuollaisena kokea.
Musta olis kivempi olla jotenkin vähemmän äänekäs, sellainen harkitsevainen ja lempeä tyyppi josta muut siksi tykkäis, mutta en osaa muuttua sellaiseksi.
 
"vieras"
Kyllä osa noista kohdista pätee moneenkin mun ystävään, mutta kukaan ei täytä kaikkia kohtia. Pahin ois ehkä toi, ettei yhtään kuuntele muita tai on poissaoleva, mutten kyllä ole koskaan tavannut sellaista ihmistä, joka käyttäytyisi aina niin. Joku vaikea elämäntilanne/stressi/väsymys saattaa ajoittain vaikuttaa noin. Jos taas aina olisi sellainen niin voi olla, etten kokisi suhdetta ystävyydeksi ollenkaan. Päällepuhuminenkin olisi rasittavaa jos tapahtuisi jatkuvasti.
 
Kymysyksiä
Lisää vastauksia?

Tämä kyseinen henkilö ei muuten tuntemattomien kanssa tai vaikkapa jossain juhlissa ole kovin seurallinen tai puhu paljoa, saattaa jopa ujostella.
Työpaikalla on myös aika etäinen, ei pölötä juttujaan. Eli kavereiden/läheisten kesken on tuollainen rasittava sitten.
 
"vieras"
Tuo nyt kuvastaa aika paljon minua, mutta siitä huolimatta tuo ukko on jaksanut mua katella vuodesta toiseen :D mun mielestä jos kemiat kohtaa niin voi sitä hyväksyä toisenkin viat paketin mukana.
 

Yhteistyössä