Voisitko olla miehen kanssa hänen rahojensa, maineen tai vallan takia?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Tuli tällainen mieleen tuosta Harkimo-ketjusta jossa moni meinasi, että Harkimo saa niitä naisia kun on sitä pätäkkää.

Mä en voisi olla miehen kanssa vain sen takia että hänellä on omaisuutta, mainetta tai valtaa. Kyllä siinä pitää olla tunteet pelissä. Mitä sillä maallisella mammonalla tekee jos ei ole mitään tunteita toista kohtaan? Mä en oikeasti kestäisi sellaisessa suhteessa, olisin liian tunteellinen ihminen sellaiseen.

Vaikka kyllähän niitäkin naisia löytyy jotka ovat suhteessa muun kuin rakkauden takia. Ja yhtälailla on sellaisia miehiäkin.

En niiden takia, mutta enpä olisi ovelta käännyttämässä, jos noita asioita omaava tulis kolkuttelemaan. Tai siis no olishan mun pakko, kun naimisissa oon. Mut noin niin kuin kuvitteellisesti.

Eli en ruppeis ylenkatsomaan, jos miekkonen ilmenisi rikkaaksi ja vallakkaaksikin. Vaikka tietäishän sen, mitä immeiset sitten selän takana puhuisi - sen rahan takiahan minä rakastan, vaikka muuta yrittäisin muille väittää :/

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Jos miehellä olis rahaa, valtaa ja mainetta niin hällä ei olis aikaa minulle. Ei kiitos, mähän joutuisin hommaamaan rakastajan. :whistle:

Tällä perusteella joo.
Pitäisin rahan tuomat edut, seurapiirielämän ja hommaisin täydellisen rakastajan...
:laugh: :whistle:

Toisenlaisissa olosuhteissa aivan varmasti oisin. Tarkoitan tilannetta, jossa asuisin maassa, missä ei ole sosiaaliturvaa, missä naisen asema on surkea ja lasteni hyvinvointi olisi kiinni siitä, paljonko pätikkää ukollani olisi.

Kyllä mulla on sellainen käsitys, että mieheni sukulaiset kovasti tietää mun olevan sen kanssa vain rahojen takia. Mä en siis edes tarvitse mainetta tai valtaa, kun rahan perässä juoksen.:whistle:

(Ei oo näkyny miljoonia mun tilillä. Ehkä toi isäntä joskus perii jotain, mikä onkin sitten sen ajan ongelma. Tähän asti on aika kivasti pärjäilty ilmankin niitä mielettömiä rahamääriä :kieh: )

En pystyisi.. Mutta tunnen pari harakkaa, jotka juoksee vaan kiiltävän perässä. Saavat miehen rakastumaan ja ostelemaan kultakoruja, aitoja helmiä, vaatteita, jopa auton ja sitten lemppaavat. Sääliksi käy miesparkoja, mutta kai niillä on niin paljon rahaa, että ainoa menetys on oma sydän.. :whistle:

hmm.. jos olisin sinkkunainen ja lapseton, niin haluaisin kyllä kokeilla miltä tuntuu kun on rahaa ja valtaa yms.. siis miehellä kyllä pitäisi sit oikeesti olla sitä rahaa ja paljon että kannattaisi lähtee leikkiin mukaan :)

tietty pelisäännöt pitäis olla kummallekin selvät.. siis ettei johdata miestä harhaan, jos ei kiinnostakaan..

Yhteistyössä