Voisitko olla itteesi 20 vuotta vanhemman miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
mieku
Olen naimisissa 28vuotta itseäni vanhemman kanssa, en suosittele. Helvettiä on olla palvelijan asemassa. Yhteiselämä vasta paljasti miten käyttäytyy oikeasti. Seurusteltiin yli 4 vuotta enkä tajunnut olevani piika.

vieras
Voisin ja olen ollutkin. Silloin kun on oikenlainen tyyppi, niin ikä ei ole este. Mä en tajua tuota isään vertaamista. En ole koskaan tapaillut isäni tyylisiä miehiä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mieku:
Olen naimisissa 28vuotta itseäni vanhemman kanssa, en suosittele. Helvettiä on olla palvelijan asemassa. Yhteiselämä vasta paljasti miten käyttäytyy oikeasti. Seurusteltiin yli 4 vuotta enkä tajunnut olevani piika.
:D Sä olet niin tyhmä kun jatkat! Todennäköisesti sinun sisäisen piikasi osaa etsiä esiin myös ikäisesi mies. Olet piika tyyppiä.

vieras
Äkkiseltään olisin sanonut että en.Mutta viime kesänä tapasin miehen joka melkein vei jalat alta,siis ihan ammatillinen suhde oli meillä mutta olis kyllä kelvannut mulle jos olisin tavannut ennen tuota omaa miestä.Ja alkuun luulin että mun ikänen,korkeintaan muutaman vuoden heitto iässä mutta jälkikäteen selvis että se 15 vuotta mua vanhempi,hyvin oli säilynyt...

muumibuumi
Mun äiti on mua sen 20v vanhempi ja mulla on aina mennyt raja siinä, että jos mutsi vois seurustella sen kans, niin silloin minä en... Joten 10v on ollut yläraja ja 15ehdoton.

Kyl se olis noloa, jos pitäis omaa mutsiakin varoa kilpailijana, se kun on sinkkuna... JAIKS :/

Yhteistyössä