Voisitko maksaa yli 100 euroa uimapuvusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pallero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pallero

Vieras
Itse ostin 139 euron uimapuvun eilen, oli pakko kun ei muutakaan sopivaa ja hyvännäköistä löytynyt, koska olen isokokoinen (56). Kyllä mietitytti useamman päivän että onko rahaa ostaa ja onko järkevää laittaa noin paljon rahaa uikkariin joka toiv. jää kohta kaapin perälle, kun tarkoitus on alkaa kuntoilla, jotta koko pienenee. Mutta eipä sitä uimaan voi mennä ilman uimapukua... :/ Mutta siis, maksaisitko yli satasen uikkarista?

En maksa vaikka tilillä rahaa onkin. Mulla on sopivan köyhä maku ;) Toki muut saa ostaa, ei se multa pois ole. Tuolla summalla menisin ennemmin vuorokauden kylpylälomalle..

Kyllä :)
En voisi kuvitella ostavani mitään vaatetta sen takia että on vaan halpa,
silloin harvoin kun uutta itselleni ostan niin maksakoot mitä maksaa jos kerran on päälläni upea :)

Riippuu vähän käyttötarkoituksesta. Äidilläni oli euroissa n. 300 euron uikkarit (Bikinit) ja on käyttänyt niitä 15 vuotta eivätkä ole menneet miksikään. Niissä oli muunneltava yläosa minkä sai tuubitopiksi/minimekoksi tai toisenlaiseksi yläosaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
En paitsi tietty jos ei vaan olis vaihtoehtoja. En esimerkiksi tiedä, onko koon 56-uikkareita halvempina. Mut jos olis, niin en todellakaan laittais noin paljon.

Niin, en minäkään olis ostanut tuota kallista uikkaria, jos vaan olisin löytänyt sopivan halvemman! Mutta eipä tästä kaupungista (eikä netistäkään) sellaista löytynyt, vaikka kiersin ainakin 7 liikettä. :(

Olen maksanut, vaikka koko ei ole ihan 56 (ehkä n.46), hyvin istuvaa ja tukevaa uimapukua isolle rinnalle vaan halvalla en ole löytänyt. Miksi ihmeessä monissa uimapuvuissa ei ole kuppikokoa otettu uomioon? Nykyaikana niitä jo löytyy, mutta ei kovin helpolla.

Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitikin:
En maksa vaikka tilillä rahaa onkin. Mulla on sopivan köyhä maku ;) Toki muut saa ostaa, ei se multa pois ole. Tuolla summalla menisin ennemmin vuorokauden kylpylälomalle..

Mä taas ostin puvun kylpylälomalle!! :D

Niin, mä taas meen sinne 10,- alebikineillä. Mun kropalle sopii halvatkin mallit.. tai sit mä en välitä niin kledjuista.. kylpylähemmottelusta kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
En paitsi tietty jos ei vaan olis vaihtoehtoja. En esimerkiksi tiedä, onko koon 56-uikkareita halvempina. Mut jos olis, niin en todellakaan laittais noin paljon.

Niin, en minäkään olis ostanut tuota kallista uikkaria, jos vaan olisin löytänyt sopivan halvemman! Mutta eipä tästä kaupungista (eikä netistäkään) sellaista löytynyt, vaikka kiersin ainakin 7 liikettä. :(

Sanotaanko vielä, että jos oikeesti ei olis toista samankokoista ja aikoisin uida, niin ostaisin noin kalliin. Jos jostain löytyisi halvemmalla, vaikka oliskin ruma ja ei niin edustavasti istuva, niin ostaisin sit sen halvemman.

Yhteistyössä