voisitko kuvitella suhdetta 115kilosen miehen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja nappa
  • Ensimmäinen viesti
.....
Mä sanoin parhaalle ystävälleni kun hän tapasi elämänsä miehet ja ainut miinus oli ylipaino niin tokasin "jos ainut syy on tuo niin ulkoilutetaan häntä vuoropäivin niin eiköhän se siitä laihdu..." ja yliaktiivinen ystäväni on laihduttanut miehensä entisestä bmi yli 40, normaaliksi 80kg mieheksi!
 
tunnetta peliin
voi kuule... jos pituutta on lähemmäs kaksi metriä niin painookin pitää olla useampi kilo yli sata kiloa :)

Mun ukko on 185cm ja 120kg ja oikein passelin kokonen..... :D

Mä en usko sellasiin suhteisiin jotka perustuu pääasiassa ulkoisiin seikkoihin.....
 
J.t harmaana
Voisin, sillä mulle ratkaisee luonne, ei ulkoiset tekijät. Olen itse seurustellut aikanani vuosia parinkin painavammankin miehen kanssa, eikä kyseessä ollut kaksimetrisiä miehiä :) En tietenkään samaan aikaan ;)
 
vieras
No voisin, jos sille kävis platoninen suhde ja olis muuten kiva.

Mun himot kohdistuu nimittäin niin voimakkaasti hoikkiin, jopa laihoihin miehiin. Jos toi mies olis suht pitkä ja kilot ihan lihasta, sit vois mennäkin, mut jos olis läskiä, niin en oikein usko, että mitenkään pystyisin herättämään itsessäni kovin voimakasta seksuaalista halua häntä kohtaan.
 
Miksei...
Voisin kyllä. Toki se riippuu monesta asiasta. Esim. jos mies on pitkä ja omaa hieman lihaksiakin sekä on tuon 115kg painava, niin ei hän välttämättä ole yhtään lihava. Mutta jos on mun mies (167cm) painais 115 kiloa niin huh huh... Olis jo sairaanloisen lihava ja sen verran pinnallinen olen että tuskin olisin hänen kanssaan silloin ruvennut seurustelemaan. Tosin, jos nyt lihoisi noihin mittoihin niin tuskinpa sen takia kuitenkaan häntä jättäisin. Kehottaisin ehkä hiukan pudottamaan painoa.
 
MB
Hmmm... No sanoppas sinä. Aijotko jatkaa hänen kanssaan kiloista huolimatta, vai annatko kenkää kilojen takia. Kun nyt oot vaan 29vee.. Tarkoitat siis, että vielä ei ole pakko tyytyä tähän läskiin luuseriin, vaan voisit jatkaa sen unelmien prinssin etsimistä... Biologinen kello ei vielä tikitä siis pahasti :D

Mitäpä vikaa sinussa sitten on, kun harkitset tätä 115kg miestä? Jotainhan täytyy olla, muuten et olisi edes katsonut häneen päin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tunnetta peliin:
voi kuule... jos pituutta on lähemmäs kaksi metriä niin painookin pitää olla useampi kilo yli sata kiloa :)

Mun ukko on 185cm ja 120kg ja oikein passelin kokonen..... :D

Mä en usko sellasiin suhteisiin jotka perustuu pääasiassa ulkoisiin seikkoihin.....
Mitäs jos sun ukkos oliskin samat 185cm ja painais vaikka vaan jotain 60kg? (olen itse ollut tuonkokoisen miehen kanssa joskus, ja minusta hän oli ihana, mutta meillä varmaan onkin aika eriävä miesmaku) Alkaisko ulkoiset seikat jo merkitä? ;)
 
vieras
En voisi noin lihavan kanssa, vaikken itsekään ole mikään hoikka, pyöreä oikeastaan. En ole silti ikinä ollut lihavan miehen kanssa. Oikeastaan aina ovat olleet hoikkia/normaalipainoisia/urheilullisia. Ei minua koskaan lihava mies ole kyllä yrittänytkään iskeä. Paitsi exä kyllä lihoi eromme jälkeen ja yritti vielä lämmitellä suhdettamme, en pystynyt koska hän painoi yli 90 kiloa.
 

Yhteistyössä