voisitko kuvitella olevasi ystävä parikymppisen lapsettoman opiskelijan kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vilma
  • Ensimmäinen viesti
vieras
No voisin toki olla, ei nuo ole ystävyyden esteitä tietenkään. Mutta minun kaikki ystäväni ovat noin kolmekymppisiä ja perheellisiä, niinkuin itsekin olen. luultavasti parikymppisen, lapsettoman opiskelijan kiinnostuksen kohteet ja puhhenaiheet olisivat eri kuin minulla, joten sikäli en osaa kuvitella, että ystävystyisimme enkä sitäpaitsi tässä elämäntilanteessa edes tapaa heitä
 
vinci
se riippuu niin siitä kakskymppisestä!
kyllä voisin jos on samanlaiset ajatukset asioista tmv. mitäs väliä sillä että onko sillä lapsia tai omistusasuntoo vai onko lapsia kymmenen ja yh....kunhan ajatukset natsaa niin iällä ja muulla ei väliä!!
 
kannanottaja
Hmm, mitenkähän tuo ois kun kaverit on 30-40-v. lapsettomia sinkkuja/avoliitossa.. Luultavasti tulisin juttuun hyvin näin entisenä isosena ja nuoriso-/opiskelijajärjestöaktiivina.
 
Lisään vielä, että siinä tapauksessa että tää parikymppinen ois mies, niin tsäänssit ois vähän pienemmät (ellei tyyppi tykkäis matkustaa :)). Yksi todella hyvä reilut 20-v. mies mulla on ystävänä, mutta muistelen olleeni kerran eräällä kurssilla, jossa oli lauma just intistä päässeitä jätkiä ja mitään kamalampaa en hetkeen muistakaan kuin niiden jutut...
 
vieras
Paras ystäväni on 22v opiskelija - ja lapseton.
Itse olen samanikäinen, naimisissa ja kolmen lapsen äiti.

Meillä on ihan erilaisia juttuja, hän mm. pettää jokaista poikaystäväänsä mutta kertoo minulle niistäkin, sillä tietää että vaikken hyväksy hänen tekemisiään, olen silti hänen ystävänsä.
Minä en biletä enkä käy baareissa. Maailmani pyörii pääasiassa lasteni ympärillä.

Olemme kuitenkin olleet luokkakavereita ala-asteelta asti ja olleet parhaita kavereita tosi pitkään. En luovu ystävistäni vaikka heidän elämäntilanteensa eroaisivat omastani.
Ihmettelenpä, vaikuttavatko teille muille tuollaiset ominaisuudet kuten opiskeleminen, n.20v ikä, ja lapsettomuus siihen kuka voi olla hyvä ystävä.
 

Yhteistyössä