Voisitko harrastaa ässää vammaisen kanssa tilanteessa että...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiX
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SiX

Vieras
olisit sinkku ja jumittuisit hissiin
1.hyvännäköisen pyörätuolimiehen kanssa
2.kuolaavan ja vastenmielisen näköisen rollaattoripotilaan kanssa
3.Jalkansa amputoineen kanssa

Innostaako jokin näistä erityisesti?

Alkuperäinen kirjoittaja SiX:
olisit sinkku ja jumittuisit hissiin
1.hyvännäköisen pyörätuolimiehen kanssa
2.kuolaavan ja vastenmielisen näköisen rollaattoripotilaan kanssa
3.Jalkansa amputoineen kanssa

Innostaako jokin näistä erityisesti?

Innostaako sua jotenkin tällaset kyselyt?

jos et osannut lukea niin kuvitteellisessa tilanteessa olisit sinkku. niin ja jos oikeen käytät mielikuvitusta niin ettei hissinkorjaaja ihan äkkiä tulekaan paikalle...

jos et osannut lukea niin kuvitteellisessa tilanteessa olisit sinkku. niin ja jos oikeen käytät mielikuvitusta niin ettei hissinkorjaaja ihan äkkiä tulekaan paikalle...

Ja seksin pitäisi tulla ensimmäisenä mieleen? Juuei.

Miksi tuossa tilanteessa pitääs harrastaa seksiä yhtään kenenkään kanssa? Mä olisin ainakin aivan hermona jumittuneessa hississä, että kyllä olisi muuta mielessä kuin seksi.

No mä oon ainakin harrastanut sponttaania ässää hississä en kylläkään vammaisen kanssa vaan ihan postimiehen ja hyvin kerittiin! mutta nyt haluan kysyä tälläisestä asiasta...

Okei näköjään ihmiset on rajottuneita tän hissin kanssa niin vaihdetaan se vaikkapa jos törmäisit kerrostalon kellarissa kyseisiin henkilöihin

No ei kyllä sielläkään tulisi mieleen heti syöksyä harrastamaan seksiä ekan vastaan tulevan kans...

Okei näköjään ihmiset on rajottuneita tän hissin kanssa niin vaihdetaan se vaikkapa jos törmäisit kerrostalon kellarissa kyseisiin henkilöihin

Ei kai ihmiset vaan käy päälle tavatessaan random tyyppejä kotinsa liepeillä?

Mä oon selvästi vähän avarakatseisempi ku oon ihan valmis harrastamaan ässää aina ku tulee potentiaalinen ehdokas vastaan. Kondoomi on aina käsilaukussa mukana. Eiks kukaa oo harrastanu tuntemattomien kanssa muka seksiä??? Siis oon ihan sinkku joten ei mua kyllä estele mikään.

Mä oon selvästi vähän avarakatseisempi ku oon ihan valmis harrastamaan ässää aina ku tulee potentiaalinen ehdokas vastaan. Kondoomi on aina käsilaukussa mukana. Eiks kukaa oo harrastanu tuntemattomien kanssa muka seksiä??? Siis oon ihan sinkku joten ei mua kyllä estele mikään.

No ei ole tapana naida jokaasen potentiaalisen ehdokkaan kanssa eikä se silti tee musta ahdasmielistä. Ja sinkku olen mäkin.

Ja on muuten aika hassua, että noin avaramielinen ihminen ei voi käyttää sanaa seksi vaan puhuu ässästä kuin teini joka ei kehtaa sanoa sanaa seksi.

Ehkä muilla sinkuilla estää sentää se maine... kerran saat sellasen maineen, niin siinähän sitte elelet

Oon harrastanu myös taxikuskin kanssa takapenkillä, pizzerian keittiössä, rehtorin kansliassa(alaikäisenä rehtorin kanssa, tosi vastuullisia noi opettajat!), ja lentokentän wc:ssä kun tapasin kahvilassa miehen jonka kanssa synkkas.

Oon harrastanu myös taxikuskin kanssa takapenkillä, pizzerian keittiössä, rehtorin kansliassa(alaikäisenä rehtorin kanssa, tosi vastuullisia noi opettajat!), ja lentokentän wc:ssä kun tapasin kahvilassa miehen jonka kanssa synkkas.

No hyi helv....!!

Yhteistyössä