Voisitko Alepa olla v-ttuilematta palstalla edes 1 päivän?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos sulle ap, kuka sit oletkaan
olen alepa itse ja tulin katumapäälle kun poistatin ketjusi
luin alepasta ostamani kirjan josta ymmärsin kuinka tärkeää huumori on ihmisen elämässä ja tajusin kuinka huono ihminen olen ollut
elämäni on ollut täynnä vihaa ja v1ttuilua kaikkia kohtaan, jopa tyttäriäni ja pieniä lapsenlapsia unohtamatta

kirjan jälkeen tänään koin sieluni eheytyneen

hyvää lauantai-iltaa rakkaat ihanat palstalaiset
 
olen alepa itse ja tulin katumapäälle kun poistatin ketjusi
luin alepasta ostamani kirjan josta ymmärsin kuinka tärkeää huumori on ihmisen elämässä ja tajusin kuinka huono ihminen olen ollut
elämäni on ollut täynnä vihaa ja v1ttuilua kaikkia kohtaan, jopa tyttäriäni ja pieniä lapsenlapsia unohtamatta

kirjan jälkeen tänään koin sieluni eheytyneen

hyvää lauantai-iltaa rakkaat ihanat palstalaiset
0/5.
Tällaista avointa ja vilpitöntä puhetta ei Alepalta koskaan kuule. :LOL:
 
näinhän se tosiaan palstalogiikan mukaan menis
Onko tässä paljastuminen lähellä. o_O
LIspettikin on oikeasti Eu-lobbarimies, jonkä tehtävänä on edistää GMO-kasvisten viljelyä ja markkinointia. Echo puolestaan on tämän sivuston ylläpitäjä:

Palstapesu toimii Paavo Arhinmäen avustajana, kun Paavo yön pimeydessä harrastaa vasemmistotaidetta. ANNA-88 on yksi harvoista oikeista uusnatseista, ei kai kukaan oikeasti uskonutkaan hänen päivittäisiä provojaan.
 
Onko tässä paljastuminen lähellä.
LIspettikin on oikeasti Eu-lobbarimies, jonkä tehtävänä on edistää GMO-kasvisten viljelyä ja markkinointia. Echo puolestaan on tämän sivuston ylläpitäjä:

Palstapesu toimii Paavo Arhinmäen avustajana, kun Paavo yön pimeydessä harrastaa vasemmistotaidetta. ANNA-88 on yksi harvoista oikeista uusnatseista, ei kai kukaan oikeasti uskonutkaan hänen päivittäisiä provojaan.
Suunnittelin Paavon graffitin. Jäin kiinni!
 
  • Rakkaus
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
olen alepa itse ja tulin katumapäälle kun poistatin ketjusi
luin alepasta ostamani kirjan josta ymmärsin kuinka tärkeää huumori on ihmisen elämässä ja tajusin kuinka huono ihminen olen ollut
elämäni on ollut täynnä vihaa ja v1ttuilua kaikkia kohtaan, jopa tyttäriäni ja pieniä lapsenlapsia unohtamatta

kirjan jälkeen tänään koin sieluni eheytyneen

hyvää lauantai-iltaa rakkaat ihanat palstalaiset
kiiti jonnelle kuvasta
alepa näyttää siltä kuin kuviteltiinkin
klikkaa alkuperäistä niin se näkyy

Terkut Alepalle toivat outoja mielikuvia.

Alepa-täti, miksi sinulla on noin suuri suu, kysyi pikku-Johnny.
 
vierailija
Ihan kuin teillä muilla ei koskaan olisi. Vi*ttuilujen kohokohtia. Omalta näppäimistöltä.
Pata kattilaa soimaa.
Kiitos viestistäsi. 9.3.2024 aapeella on ollut kivulias päivä. Joku joku palstan mustistä kirjoittajista on silloin saanut postissa sakkolapun peltipoliisilta.
Harmaan Sanna-jankkaajan eukko viimein otti ja lähti kimpsuineen ja kampsuineen, ja jätti jäljelle vain lusikkarivistön ruokapöydälle.
Toimittajat elättävät itsensä ja perheensä kirjoittamalla. Ripustin äsken pyykin ja huomasin, että Ylen kolumni on seuraavaksi lukukokemuksenani. Niiden kirjoitusten huomassa virkistyn ja tunnen olevani fiksumpi kuin olenkaan. Jos persut laittavat yleläiset kapean ja pitkän leivän jyrsijöiksi, kyllä he pärjäävät. Pärjäsinhän minäkin valtion töissä. Odottelen tässä iltaa, jospa ruokahaluni herää helteen jälkeen. Huomasin, että olen tänään vain aamulla juonut kahvin leipäpala kyytipoikana.
Suomen mt-tilanne tuskin pahenee, jossa lopetan tällä palstalla kirjoittamisen. Raivoreetta-armeijasta astuu esiin toinen Reetta kirjoituspuikkoihin.
Persujen kirjoitustyyliin kukaan heistä ei alennu. Jatkakaa raivoamista, jos se helpottaa oloanne. Loikkaan mustat yli vaikka itseriittoinen Super-Setis muuta väittää. Luultavasti hän on Sanna-jankkaajan alter ego kuten iskelmien sanoittajilla on tapana kirjoittaa lukuisten nimimerkkien takaa.
 
Niissä ketjuissa myös sinäkin viihdyt, joten eipä sitä elämää ole näemmä sinullakaan. Tarviitko sädekehäsi kiillotukseen uusia liinoja vai vieläkö löytyy tarpeeksi omasta varastosta?
En jaksa enää kommentoida has beenistä nimeltä Sanna Marin. Täysin irrelevantti henkilö.

Siivooja nähtävästi tuntee siivousvälineet.
 

Yhteistyössä