voisinkos mä jo nähdä plussan testissä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
M
Minä testasin tänään kp28/31 rfsu:n testillä tumman viivanpaikan. Ai että rakastan näitä rfsu testejä,saa olla edes hetken raskaana.. Muissa testeissä ei sitten näy mitään.
 
aaaarrrrrgggg
miks niitä testejä pitää tehä hirveesti. tekis vasta sitten kun kunnpolla myöhässä. mä en tajuu tota jatkuvaa testien tekemistä. ton takia ette tuu raskaaks kun koko aika menee siihen raskauden kyttäämiseen..... ja rahaa menee ihan hukkaan. uskokaa jo et se testi pitää tehä aikasintaan sinä päivänä kun menkat alkaa. mitä te sitä koko ajan täällä ruikitatte et millon tehä kantsiiko.....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Minä testasin tänään kp28/31 rfsu:n testillä tumman viivanpaikan. Ai että rakastan näitä rfsu testejä,saa olla edes hetken raskaana.. Muissa testeissä ei sitten näy mitään.
mitä tarkoitat? "saa olla edes hetken raskaana"
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja aaaarrrrrgggg:
miks niitä testejä pitää tehä hirveesti. tekis vasta sitten kun kunnpolla myöhässä. mä en tajuu tota jatkuvaa testien tekemistä. ton takia ette tuu raskaaks kun koko aika menee siihen raskauden kyttäämiseen..... ja rahaa menee ihan hukkaan. uskokaa jo et se testi pitää tehä aikasintaan sinä päivänä kun menkat alkaa. mitä te sitä koko ajan täällä ruikitatte et millon tehä kantsiiko.....
älä avaa näitä ketjuja jos sua ärsyttää.
 
huhuu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Minä testasin tänään kp28/31 rfsu:n testillä tumman viivanpaikan. Ai että rakastan näitä rfsu testejä,saa olla edes hetken raskaana.. Muissa testeissä ei sitten näy mitään.
mitä tarkoitat? "saa olla edes hetken raskaana"
No mä ainakin tajusin pointin. Saa edes hetkeksi sen tunteen, että jes olen raskaana :)
 
Pettynyt itse
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
en usko että vielä näkyy. Toki jos et malta oottaa, niin sit pitänee tehdä, mut ei saa masentua:)
niin just ton takii en haluais tehdä mutten millään jaksais odottaa VIIKKOA!!! :/
Miksi et jaksaisi odottaa? Entä jos ei olekaan haluttu tulos? Joudut odottamaan taas seur. kiertoon...
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Minä testasin tänään kp28/31 rfsu:n testillä tumman viivanpaikan. Ai että rakastan näitä rfsu testejä,saa olla edes hetken raskaana.. Muissa testeissä ei sitten näy mitään.
mitä tarkoitat? "saa olla edes hetken raskaana"
Kun edes jotain näkyy testissä.. Joo,olen säälittävä himotestaaja jolla ei vaan tärppää vaikka kummassakaan ei ole todettua vikaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja iidanaada:
minäkin olen testaillut nyt vähän väliä,viimeksi eilen.negaa vielä näytti,ovulaatio oli pari viikkoa sitten.pitää taas testailla keskiviikkona.hätähousu minäkin!
milloin sun menkkojen pitäisi alkaa?
 

Yhteistyössä