Voisinkohan??! kertokaa omia kokemuksia jne..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mely
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mely

Jäsen
17.10.2008
305
0
16
Voisinkohan olla raskaana? Tai no oikeastaan aika tyhmästi esitin kysymyksen. Mutta niin.. Minulla on eilen tai no nyt oikeastaan toissapäivänä alkanut pistelemään nännejä. ne ovat oikein arat. Tässä miehen kanssa on yritystä jälleen, jotta saatais meille semmoinen pieni käärö. Keskenmenosta on toivuttu jo sen verran että yritystä ois. Ovulaatio oli vähän hakusessa tossa. Odoteltiin menkkoja ja sen jälkeen aletttiin touhuamaan. oikeastaan 2-3 päivän välein.. tuossa viime kuun 19.-25. päivän väleillä luultavimmin oli ovulaatioaika. ja touhuttiin senkin edestä. tuossa viime maanantaina tuli joku tahra pikkuhousuihin, jotain rusehtavaa. ei paljon tullut ja sekin jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi kun näin sitä. Mietin että voisiko se millään olla tätä ns. kiinnittymisvuotoa? onko toivoa?! :heart: :heart:

Itselläni oli täysin samat oireet raskauden ensi metreillä. Rintojen arkuutta ilmeni jo hyvin pian sen jälkeen kun lapsi sai alkunsa, ja samoin tuli tuo kiinnittymisvuoto. (Pahoinvoinnit alkoivat vasta jonkin aikaa sen jälkeen kun olin testin jo tehnyt.) Mutta tämä on tietysti vain minun kokemukseni...

Yhteistyössä