N
Nainen 20+
Vieras
Olen ihan neuvoton, koska en tiedä mitä tekisin. Voisinko olla raskaana vai kuvittelenko kaiken vai onko tämä sitten jotain muuta. Elikkäs aloitan ihan alusta... Nyt jo suunnilleen toista viikkoa ollut jo outoja oireita : väsymystä (saattaisin nukkua kepeästi vaikka koko päivän, vaikka yleensä olen aikaisin ennen kahdeksaan vapaapäivinäkin hereillä), alamahassa vihloo (ihan kuin puukolla käännettäisiin) välillä, päänsärkyä tullut useammin, olen hyvin kiukkuinen ja mielialat vaihtelevat todella hurjasti, samanlainen tunne alamahassa kuin menkkakipujen aikana, jotkin ruuat (tai oikeastaan aika moni) ällöttää todella paljon. Tuntuu kuin oksettaisi koko ajan, mutta kuitenkaan oksennusta ei tule. Esim. lihapullat ovat suurinta herkkuani ja eilen kun niitä innostuin tekemään ja kaksi lihapullaa maistoin niin oksensin heti vaikka niissä ei mitään vikaa ollut. Kaikista jännintä tässä on se, että minulla ei ole ollut kuukautisia kohta kahteen kuukauteen... Mistä nämä oireet voisivat johtua. En haluaisi tehdä raskaustestiä jos nämä oireet eivät olekkaan pienokaisen tekemää...