voisinko olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja winduska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

winduska

Vieras
olen syönyt pillereitä kolmisen vuotta. noin kuukausi sitten unohdin nelisen pilleriä. pidin taukoviikon tämän perään ja menkat alkoivat. sitten aloitin normaalisti uudeleen. noin viikko pilsujen uudelleen alotuksesta alkoi vähäverinen vuoto. se kesti lähes viikon. seuraavalla viikolla silloin tällöin tiputtelua. nyt rintani tuntuvat hiukan kosketus aroilta, voisin jatkuvasti vain nukkua, vatsa on usien sekaisin ja esim. pieninkin määrä alkoholia aiheuttaa pahoinvointia. vauva kume olisi kova, asiasta kotona puhuttu paljon. testiä en ole uskaltanut tehdä, tuntuu mukavammalta haaveilla mahdollisesta maha asukista kuin kokea suuri pettymys =(. kokemuksia?

1. Miten voi unohta 4 pilleriä!? 1 tai 2 ymmärtää, mutta 4?! Ihan mielenkiinnosta utelen.
2. Et ole sanonut edes missä vaiheessa kiertoa olet pillerit unohtanut, joten spekulointi on aika vaikeaa.
3. Jos epäilet raskautta, sinun pitäisi lopettaa pillereiden syönti välittömästi! Näin ainakin minun paketissani on lukenut.
4. R-oireilta kuulostaa joo niin kuin itsekin tiedät, mutta... Osta vaan se r-testi, kun ei kukaan täällä voi tietää yhtä varmasti!

5. Toivottavasti olet sitten raskaana ja toiveesi toteutuu!!!

Moi. täytin just 15 ja olin poikaystäväni kanssa yhdynnässä vajaa seittemän viikkoa sitte. viimesimmät menkat alkoivat 5.2 (muutama päivä ennen yhdyntää loppu)ja olivat ihan normaalit, elikkäs menkkojen olisi pitäny alkaa neljä viikkoa sitte, mutta niistä ei oo vieläkää kuulunu mitää. muutama päivä yhdynnän jälkeen tuli veristä vuotoa, oisko ollu joku 17.-19.2. rintoihin sattuu joka päivä, mahaan kans välillä ja tuntus ku se olis jotenki turvonnu, ala selkä tosi kipeä välillä, väsymystä ja kusella käyntiä paljo, nälkä, illalla ku menee nukkuu ihmeellistä jomotusta alamahasa(parina yönä heräsin yöllä ja oli sellane kylmähiki, mutta sitä ei enää..herätyksiä kyl tulee yöl) ja paino noussu noin viis kiloa viime kuukauden aikana..pää kipeä kans välillä. reilu viikko tuli kans veristä vuotoa, aluks luulin että menkat alko, mutta sitte ne loppu abaut kolmen päivän päästä ja yleensä menkat ainaki viis päivää. en tiiä mistä nää johtuu, koska oon tehny kaks kolme kaupan raskaustestiä, labraan vieny kusinäytteen ja verikokeenki kattonu mutta kaikki nega. pari päivää sitte oisin voinu olla ihan varma että raskaaksi oon tullu, eikä se olis ollu edes kauheeta, mutsinkaa ollaa puhuttu tästä ja se olis tosi ilonen vaikka olisinki raskaana, vaikka se ei oo hyvä näi nuorena..mutta aborttia en olis tehny, synnyttäny oisin jos ulos olis tullu. nii se vielä että olin kaks kertaa yhdynnässä ilman ehkäsyä(pe iltana ja la aamuna) ja otin jälkiehkäsypillerin noin 20h iltasesta yhdynnästä. ja siitä tuli sitte parin tunnin päästä kauhea väsymys, mutta voiko siitä olla nyt jotain vaikutusta tuohon menkkojen alkamiseen? ja tehoaako yks pilleri kahteen yhdyntää, että onko sillä mitää väliä kui monesa yhdynnäsä ollu ja kui monta pilleriä pittää ottaa?(merkkiä en muista)

Voi voi. Jos tämä nyt on tosissaan kirjoitettu..... Ensinnäkin miksi harrastat seksiä ilman ehkäisyä? vai pettikö ehkäisy? Eikä yhdyntämäärällä ole merkitystä jälkiehkäisyyn - kerran kuussahan sitä vaan raskaaksi voi tulla.

Kyllähän noiden kaikkien raskaustestien tulisi totuus kertoa. Noi oireet voi olla muustakin syystä.... Sinun ikäisellä menkkojen epäsäännöllisyys on vielä ihan normaalia.

Uusimmat

Yhteistyössä