Mulla on nyt semmoinen tilanne siis, että ensin aloin ihmetellä kun alkoi vatsassa melko alhaalla tuntumaan kuin vauvan potkuja, sellaisia miltä ne tuntuivat melko alussa raskautta. Laitoin ne ilmavaivojen yms. muiden kuplimisten piikkiin vaan, mutta niitä on nyt tuntunut parin viikon ajan ja se on joka kerta yhtä hämmentävää. Raskaustestin tietenkin tein ja se oli negatiivinen. Nyt olen alkanut katsoa vatsaani peilistä ja se näyttää isommalta kuin normaalisti. En usko että olisin lihonut kun en edes ehdi syömään niin paljon kun pitäisi, kun kaikki aika tuntuu menevä tuohon tempperamenttiseen 10kk ikäiseen tytsyyn. Turvotusta vois toki olla. Mutta näyttää aivan pieneltä raskausmahalta. Toki edellisestä raskaudesta pientä pömppöä jäi mutta nyt se on siitäkin kasvanut. Aloi sitten muistelemaan olisko muita oireita ollut jotka voisivat raskauteen viitata. Noh menkat ovat tulleet, tosin kolmet viime menkat olleet vähän erilaiset kuin yleensä. Normaalisti mulla runsaat ja kestävät n.5 päivää. Viime menkat olivat niukat ja kestivät 2 päivää. Sitä edellisetkin olivat niukat ja alkoivat pari päivää myöhässä mutta se nyt ei vielä niin ihmeellistä ollut. Sitä edelliset olivatkin yli viikon myöhässä jolloin ihmettelin kyllä asiaa ja tein silloinkin testin joka oli nega. Sitä taaemmaksi en kyllä muista millaiset menkat. Tarkemmin kuin ajattelin niin mulla ollut tavallista enemmän päänsärkyjä ja väsyttänytkin tavallista enemmän jotenkin. Onko normaalia että kun paina vatsaani niin hieman navan alapuolella tuntuu kovaa? Ei ole pehmeä ja löllö pömppis? Voiko tälläinen esim jäädä synnytyksen jäljiltä vai voisko olla mahdollinen kasvava kohtu? Entä tietääkö kukaan onko totta kun oon kuullut että raskaushormonipitoisuus vähenee mitä pitemmälle raskaus etenee? Oon vaan tosi hämmentynyt ja olis kiva kuulla muitten mielipiteitä asiasta. Hölmöähän tämä on kun menkat ovat olevinansa tulleet ja kaksi testiä negatiivista. Muttakun ne potkut ja mahan kasvu ihmetyttää. Oon kyllä haamupotkuista kuullut muta tuntuu niin aidoilta että välillä miettii oonko menettämässä järkeni. Kiitos jos joku viitsii ihan asiallisesti vastata!