Voisin harjoitella muutamille korttipovausta

  • Viestiketjun aloittaja New Divine
  • Ensimmäinen viesti
miu
Alkuperäinen kirjoittaja New Divine:
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
Alkuperäinen kirjoittaja New Divine:
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
jaksatko vielä mulle?
mä olen se ristirouva.
Talous- ja kotipainotteista korttia sulle nousi tänne. Oletko muuttanut työn perässä joskus? Mikäli oikein tulkitsen, niin näkyisi uutta kotia ja työtä yhdistyneenä täällä, ja mennyttä pitäisi tämän olla.. Työkuvioiden kautta jotenkin myös tänne vanhempi mieshenkilö, vaaleaksi sanoisin mutta tämä väri kyllä voi menne huti. Tämän miehen kanssa nyt joka tapauksessa jokin sopimus tai tarjous nousee, pitäisikö sinun tehdä ratkaisu jonkin asian suhteen ja tuo mies odottaa vastaustasi? Tulevaan myös nuorehko mies, entuudestaan tuttu, huonoja uutisia tullessaan tuo. Jotain, joka päättyy, loppuu.

Huoh. Alkaa jo väsy painamaan tämän kortteilun suhteen. Etenkin kun on niin epävarma olo kun ei yhtään tiedä onnistuuko tämä vai ei..
-olen muuttanut työn perässä 10vuotta sitten
-teen kotoa käsin töitä mieheni firmassa
-en tiedä vanhemmasta miehestä, mutta mieheni (minua nuorempi) haluaa investoida isolla kädellä firmaansa jota minä nyt emmin...
-- kukahan tuo nuori mies on ?!
Hmm.. kertomasi valossa voi sitten hyvinkin olla niin että miehesi on tuo joka tähän pöytään nousee. Ruutukunkkuna tuli ensin tuon sopimuksen tai päätöksen odottelun suhteen -tässä tapauksessa kortti kuvastaa miehesi asemaa töissä (menestynyt tai "pomona", hänen liikemiesvaistojaan/-kykyjään) eikä siis niinkään ikää tms. Ja tuo toinen nuorimies tuolla sitten, kyllä minä hänet nyt sitten sinun miehenäsi kokisin koska herttana tuli niin silloin se tarkoittaa jotain läheistä ihmistä. Liittyisikö sitten nuo huonot uutiset jotenkin tähän teidän firmaan tai miehen työasioihin sitten..

Kiitokset oikein kovasti kun annoit palautetta. Just näin opin, kun näen vielä sinulle nostamasi kortit edessäni ja samalla pystyn peilaamaan niitä sinun tarinaasi :flower:
:O että konkurssi tulossa? tosin ollaan myös puhuttu siitä, että mä lähtisin muualle töihin kun muutoin ollaan 24/7 yhdessä, eikä se tätä suhdetta ainakaan paranna.
 
New Divine
Alkuperäinen kirjoittaja minä myös :):
herttakuningatar
Sinulla tuntuu pyyhkivän hyvin rakkaudessa ;)
Meneekö ihan metsään, jos kerron että olet ihastunut tällä hetkellä, ehkä jopa rakastunutkin mutta ette ole vielä naimisissa? Hmm... asutteko yhdessä? Kun tämä on hämmentävää, en osaa sijoittaa minkäänlaiselle aikajanalle tuota miestä tuossa, että oletteko olleet jo vuosikausia kimpassa vai onko vähän tuoreempi juttu..
Palautatko nopeasti, jatkan sitten vielä :)
 
minä myös :)
Alkuperäinen kirjoittaja New Divine:
Alkuperäinen kirjoittaja minä myös :):
herttakuningatar
Sinulla tuntuu pyyhkivän hyvin rakkaudessa ;)
Meneekö ihan metsään, jos kerron että olet ihastunut tällä hetkellä, ehkä jopa rakastunutkin mutta ette ole vielä naimisissa? Hmm... asutteko yhdessä? Kun tämä on hämmentävää, en osaa sijoittaa minkäänlaiselle aikajanalle tuota miestä tuossa, että oletteko olleet jo vuosikausia kimpassa vai onko vähän tuoreempi juttu..
Palautatko nopeasti, jatkan sitten vielä :)
Olen kyllä naimisissa, mutta en tiedä sekoittaako tuo mun toinen elämäni mies sun kortit nyt. Eli meillä on aika pieni poikavauva, johon olen tosi rakastunut =)
 
New Divine
Alkuperäinen kirjoittaja minä myös :):
Alkuperäinen kirjoittaja New Divine:
Alkuperäinen kirjoittaja minä myös :):
herttakuningatar
Sinulla tuntuu pyyhkivän hyvin rakkaudessa ;)
Meneekö ihan metsään, jos kerron että olet ihastunut tällä hetkellä, ehkä jopa rakastunutkin mutta ette ole vielä naimisissa? Hmm... asutteko yhdessä? Kun tämä on hämmentävää, en osaa sijoittaa minkäänlaiselle aikajanalle tuota miestä tuossa, että oletteko olleet jo vuosikausia kimpassa vai onko vähän tuoreempi juttu..
Palautatko nopeasti, jatkan sitten vielä :)
Olen kyllä naimisissa, mutta en tiedä sekoittaako tuo mun toinen elämäni mies sun kortit nyt. Eli meillä on aika pieni poikavauva, johon olen tosi rakastunut =)
Ok, kiitokset tästä. En mä sitten oikein tiedä, miten nämä kortit sulle tulkkaisin, kun pöytä on täynnä pakan parhaimpia rakkauskortteja sekä sun ja miehes kuvakortit :D Se nyt on ainakin selvää, että teidän kahden suhde kukoistaa nyt ja tulevassa. Tämä liitto on hyvin vahva ja kestävä, eikä teille näytä mitään suurempia ongelmiakaan nousevan. Aikamoisen helmen olet rinnallesi löytänyt -ja aivan samoin voisin miehellesi sanoa ;) Jonkinlaista positiivista muutosta kotiinne näen tulevassa, olisiko sitten muutto. Kotiin liittyvää onnea tulossa rutkasti, aivan täydellistä onnea ja rakkautta! :heart:
 
minä myös :)
Alkuperäinen kirjoittaja New Divine:
Alkuperäinen kirjoittaja minä myös :):
Alkuperäinen kirjoittaja New Divine:
Alkuperäinen kirjoittaja minä myös :):
herttakuningatar
Sinulla tuntuu pyyhkivän hyvin rakkaudessa ;)
Meneekö ihan metsään, jos kerron että olet ihastunut tällä hetkellä, ehkä jopa rakastunutkin mutta ette ole vielä naimisissa? Hmm... asutteko yhdessä? Kun tämä on hämmentävää, en osaa sijoittaa minkäänlaiselle aikajanalle tuota miestä tuossa, että oletteko olleet jo vuosikausia kimpassa vai onko vähän tuoreempi juttu..
Palautatko nopeasti, jatkan sitten vielä :)
Olen kyllä naimisissa, mutta en tiedä sekoittaako tuo mun toinen elämäni mies sun kortit nyt. Eli meillä on aika pieni poikavauva, johon olen tosi rakastunut =)
Ok, kiitokset tästä. En mä sitten oikein tiedä, miten nämä kortit sulle tulkkaisin, kun pöytä on täynnä pakan parhaimpia rakkauskortteja sekä sun ja miehes kuvakortit :D Se nyt on ainakin selvää, että teidän kahden suhde kukoistaa nyt ja tulevassa. Tämä liitto on hyvin vahva ja kestävä, eikä teille näytä mitään suurempia ongelmiakaan nousevan. Aikamoisen helmen olet rinnallesi löytänyt -ja aivan samoin voisin miehellesi sanoa ;) Jonkinlaista positiivista muutosta kotiinne näen tulevassa, olisiko sitten muutto. Kotiin liittyvää onnea tulossa rutkasti, aivan täydellistä onnea ja rakkautta! :heart:
No sehän kuulostaa tosi hyvältä =) Meillä on tosi hyvä ja vahva liitto. Mä toivon, että tuo positiivinen muutos on vielä toinen lapsi :) KIITOS kovasti sinulle!
 
New Divine
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Ristirouva :wave:
Sinulle näkyy täällä mies, jolla on selkeästi kaksi eri puolta sydämessään. Jotenkin häilyvä luonne, ei aina täysin sanojensa takana seisova, ehkä hiukan epärehellinen ja omaa etuaankin välillä ajava. Ei pahana tule, mutta vähän sellaisena tuuliviirimäisenä luonteen,a ettei osaa päättää mitä tahtoo eikä pysy kauaa päätöksissään aina..
Tämä mies tulee vaikuttamaan sun elämässä jatkossakin. Ei näy suuria rakkaudenkortteja, eikä auvoista onnea, mutta jotenkin "sitä samaa" kuin tähänkin saakka. Työasioihin liittyen huonoja uutisia tulossa, tämä tulee viestin muodossa, olisiko kirjallisesti tai sitten ylemmältä taholta suullisesti.. tuo uutinen ei kuitenkaan ole mikään sellainen "lopullinen" -että mikään päättyisi, mutta huolta aiheuttaa kuitenkin. Eteesi tulee mahdollisuus toiseenkin työpaikkaan tulevaisuudessa, työpaikan vaihdos siis nousee positiivisena asiana tänne. Tämä on kuitenkin melko pitkällä tulevassa, sanoisin ainakin puoli vuotta tai vuosikin. Ehkä jopa kauemmas menee.

Kerro, menikö ihan puihin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja New Divine:
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Ristirouva :wave:
Sinulle näkyy täällä mies, jolla on selkeästi kaksi eri puolta sydämessään. Jotenkin häilyvä luonne, ei aina täysin sanojensa takana seisova, ehkä hiukan epärehellinen ja omaa etuaankin välillä ajava. Ei pahana tule, mutta vähän sellaisena tuuliviirimäisenä luonteen,a ettei osaa päättää mitä tahtoo eikä pysy kauaa päätöksissään aina..
Tämä mies tulee vaikuttamaan sun elämässä jatkossakin. Ei näy suuria rakkaudenkortteja, eikä auvoista onnea, mutta jotenkin "sitä samaa" kuin tähänkin saakka. Työasioihin liittyen huonoja uutisia tulossa, tämä tulee viestin muodossa, olisiko kirjallisesti tai sitten ylemmältä taholta suullisesti.. tuo uutinen ei kuitenkaan ole mikään sellainen "lopullinen" -että mikään päättyisi, mutta huolta aiheuttaa kuitenkin. Eteesi tulee mahdollisuus toiseenkin työpaikkaan tulevaisuudessa, työpaikan vaihdos siis nousee positiivisena asiana tänne. Tämä on kuitenkin melko pitkällä tulevassa, sanoisin ainakin puoli vuotta tai vuosikin. Ehkä jopa kauemmas menee.

Kerro, menikö ihan puihin..
Ihan näen asiat näin, mieheni on tällainen ja työasiat stressaavat, tällähetkellä olen kotiäitinä, mutta työelämään pitäisi palata pikkuhiljaa. Onko tämä työjuttu siis minua vai miestäni koskeva?
Iso kiitos sinulle!!!!
 
New Divine
Kuvittelen nyt käyneeni ykkössivun läpi. Siinä sivulla korttinsa kertoneet ja silti välistä jääneet ilmoittautukoot seuraavan puolen tunnin sisällä. Muuten jatkan kakkossivun kahlaamista..

Pidän nyt jonkun aikaa taukoa, palailen pikkuhiljaa jossain vaiheessa.

 
New Divine
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja New Divine:
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Ristirouva :wave:
Sinulle näkyy täällä mies, jolla on selkeästi kaksi eri puolta sydämessään. Jotenkin häilyvä luonne, ei aina täysin sanojensa takana seisova, ehkä hiukan epärehellinen ja omaa etuaankin välillä ajava. Ei pahana tule, mutta vähän sellaisena tuuliviirimäisenä luonteen,a ettei osaa päättää mitä tahtoo eikä pysy kauaa päätöksissään aina..
Tämä mies tulee vaikuttamaan sun elämässä jatkossakin. Ei näy suuria rakkaudenkortteja, eikä auvoista onnea, mutta jotenkin "sitä samaa" kuin tähänkin saakka. Työasioihin liittyen huonoja uutisia tulossa, tämä tulee viestin muodossa, olisiko kirjallisesti tai sitten ylemmältä taholta suullisesti.. tuo uutinen ei kuitenkaan ole mikään sellainen "lopullinen" -että mikään päättyisi, mutta huolta aiheuttaa kuitenkin. Eteesi tulee mahdollisuus toiseenkin työpaikkaan tulevaisuudessa, työpaikan vaihdos siis nousee positiivisena asiana tänne. Tämä on kuitenkin melko pitkällä tulevassa, sanoisin ainakin puoli vuotta tai vuosikin. Ehkä jopa kauemmas menee.

Kerro, menikö ihan puihin..
Ihan näen asiat näin, mieheni on tällainen ja työasiat stressaavat, tällähetkellä olen kotiäitinä, mutta työelämään pitäisi palata pikkuhiljaa. Onko tämä työjuttu siis minua vai miestäni koskeva?
Iso kiitos sinulle!!!!
Kiitos kun palautit! :flower: Tuo huono uutinen- siitä en osaa sanoa kumpaan teistä liittyi mutta oletan kyllä että jotenkin sinuun. Kävisikö niin, että et saa hakemaasi paikkaa tjtn? En osaa todella sanoa, äläkä oikeasti anna tämän nyt vaikuttaa elämääsi. Tuo työpaikan vaihdos tulevassa kyllä sitten taas selkeästi on sun juttua, eli koskee sua :)
 
intialainen tanssi
Alkuperäinen kirjoittaja New Divine:
Alkuperäinen kirjoittaja intialainen tanssi:
Alkuperäinen kirjoittaja New Divine:
Alkuperäinen kirjoittaja intialainen tanssi:
Alkuperäinen kirjoittaja New Divine:
Valitse oma korttisi kuvakorteista, siis sinua kuvaava kortti. Ja palautteen tarvitsen ehdottomasti.

Ja hei, en sitten oikeasti ole mikään ennustaja, joten siltä pohjalta lähdetään, ok?

Aloitellaanko? :)

En kovin monelle tätä sitten jaksa tehdä, oma vaivansa kuitenkin tulkinnassa, kun olen vielä niin alussa.
Herttarouva. Jos randomina valitset, toivon että valitset minut. Annan sinulle palautteen.
Rakkausasioita.. Menneessä näkyy ristiriitainen ihmissuhde. Tai ehkä ihmissuhde ei itsessään ole ollut ristiriitainen, mutta se on herättänyt ristiriitaisia tuntemuksia. Onko toinen ollut kenties jo tahollaan varattu..? Kerro tunnistatko tämmöistä ja onko tuo tilanne edelleen elämässäsi? En viitsi jatkaa jos menee ihan puihin.. Jos on oikein mitä kerron, niin tulkkaan sitten vasta loppuun.
Tunnistan täysin. Olin rakastunut mieheen joka oli naimisissa :(

Voi kiitos että nostit minulle kortit! Miten ne näyttävät jatkossa?
Ehdin jo ottamaan nostamani kortit pois, kun luulin että et ole enää paikalla. Mutta onko tuo ihmissuhde nyt sitten kokonaan ohitse elämässäsi? Kun niissä nimittäin näkyi, että samankaltainen tilanne on myös tulevassa rakkauden saralla, kolmiodraamaa, ainakin..
Olen pyrkinyt tästä ihmissuhteesta eroon. En halua olla toinen nainen. Mutta mies on soitellut minulle :(
 
Define
Alkuperäinen kirjoittaja Define:
Alkuperäinen kirjoittaja New Divine:
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
mä oon vielä ainakin täällä... *jonottaa kiltisti*
Katon sulle seuraavaksi, toivon vaan ensin vähän palautetta tuosta äskeisestä kun jätin tulkinnan kesken.. hetki menee varmaan.
Ethän ole unohtanut Defineä, hertta kuningatar?

Epistä, olin eka sivulla alkujaan. Haluaisin niin kuulla!
 
New Divine
Alkuperäinen kirjoittaja Define:
Alkuperäinen kirjoittaja Define:
No mä valiitsen kuningattaren.
No siis hertta kuningatar.
Sinulle nousee menneeseen erittäin tärkeä rakkaus, jonka olet kuitenkin menettänyt. Ihan jopa Elämäsi Rakkautena olet tämän kokenut? Se tarina on kuitenkin täysin ja kokonaan ohitse ja loppu, olet ikäänkuin menettänyt hänet, ette ole enää edes yhteydessä?
Lähitulevaan ja tähän hetkeen, uutisia työhön/kotiin liittyvästä muutoksesta. Olisiko muuttoasioita, niihin jotain pettymystä, asiat eivät mene suunnitelmien mukaan mutta lopulta kuitenkin asiat järjestyvät. Ja tuo muutoskin toteutuu parhain päin. Myöhemmin vielä talouteen uusia riskinottoja, jotka kannattavat, olisiko sitten jokin sijoituskohde, talon osto tai myynti, jokin isompi asia kuitenkin joka vaatii suurta rahasummaa ja jossa on riskinsä. Mun korttien mukaan kuitenkin riskinotto kannattaa, sillä tälle on tulossa sun kannalta positiivinen lopputulos.

Kerrotko vähän palautetta, jooko?
 

Yhteistyössä