Terve oon Janni-Jamelia Jessica Möttönen, 24v. kolmen lapsen uusioperheäiti Savosta. Hauska tutustua!
En kauheasti ehdi palstailla mutta vähän edes. :wave:
En kauheasti ehdi palstailla mutta vähän edes. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Tuli mieleen sellanen AA-kerhon avaus esittely
Mä olin aiemmin koukussa Aihe Vapaaseen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:no mulla on ainakin kehittymässä lievä addiktio tätä palstaa kohtaan...
Ei kai niissä sukunimeä kerrota?Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Tuli mieleen sellanen AA-kerhon avaus esittely
No ei kai, en ole ollut, joten en tiedä. Ja sanoohan ne sen "olen alkoholisti"-jutunkin jossain vaiheessa, kai.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ei kai niissä sukunimeä kerrota?Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Tuli mieleen sellanen AA-kerhon avaus esittely
Oon käynyt kerran teininä vitsillä ja siellä vaan sanotaan et moi oon Janni, oon alkoholisti ja sitten saa kertoa mitä ikinä haluaaAlkuperäinen kirjoittaja Carlos74:No ei kai, en ole ollut, joten en tiedä. Ja sanoohan ne sen "olen alkoholisti"-jutunkin jossain vaiheessa, kai.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ei kai niissä sukunimeä kerrota?Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Tuli mieleen sellanen AA-kerhon avaus esittely
Onko sun nimi oileesti Janni??Alkuperäinen kirjoittaja Janni-JameliaJessicaMöttönen:Oon käynyt kerran teininä vitsillä ja siellä vaan sanotaan et moi oon Janni, oon alkoholisti ja sitten saa kertoa mitä ikinä haluaaAlkuperäinen kirjoittaja Carlos74:No ei kai, en ole ollut, joten en tiedä. Ja sanoohan ne sen "olen alkoholisti"-jutunkin jossain vaiheessa, kai.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ei kai niissä sukunimeä kerrota?Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Tuli mieleen sellanen AA-kerhon avaus esittely
No eiii, mun nicissä on mun mielestä kamalimmat ja mauttomimmat nimet mitä ikinä on keksitty.Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Onko sun nimi oileesti Janni??Alkuperäinen kirjoittaja Janni-JameliaJessicaMöttönen:Oon käynyt kerran teininä vitsillä ja siellä vaan sanotaan et moi oon Janni, oon alkoholisti ja sitten saa kertoa mitä ikinä haluaaAlkuperäinen kirjoittaja Carlos74:No ei kai, en ole ollut, joten en tiedä. Ja sanoohan ne sen "olen alkoholisti"-jutunkin jossain vaiheessa, kai.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ei kai niissä sukunimeä kerrota?Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Tuli mieleen sellanen AA-kerhon avaus esittely
Hahaha, mun oikea nimi on just tossa biisissäAlkuperäinen kirjoittaja Istafra:Tervetuloa, nimimerkistäsi tulee mieleen eräs Leevi & the Leavingsin kappale:
http://www.youtube.com/watch?v=S9Y6O2xV8jY&feature=related
Oi! Ellinoora on ihq nimi. Samoin Alexandra.Alkuperäinen kirjoittaja Janni-JameliaJessicaMöttönen:Hahaha, mun oikea nimi on just tossa biisissäAlkuperäinen kirjoittaja Istafra:Tervetuloa, nimimerkistäsi tulee mieleen eräs Leevi & the Leavingsin kappale:
http://www.youtube.com/watch?v=S9Y6O2xV8jY&feature=related
sama vika täällä |OAlkuperäinen kirjoittaja vieras vaan:Hei! :wave: usein täällä harmaana vaan.
Anteeksi, menee ohi aiheen, mutta tökkiikö muilla palsta? Mä en ainakaan pääse etusivulta eteenpäin.