Voisikohan tämä olla mahdollista identtisten kaksosten kohdalla?

• Viestiketjun aloittaja eikukaan
  • Ensimmäinen viesti
eikukaan
Jos täällä suomessa syntyisi identtiset kaksoset, esim. 2 tyttöä joiden nimiksi tulisi vaikka Anna ja Anne, niin voisivatko nämä kakoset mennä kesenään sekaisin, niin että Annea alettaisiin pitämään Annanna ja Annaa Annena? Jossain vaiheessahan he oppisivat itse, että kumpi heistä on Anne ja kumpi Anna, siis toinen tietäisi olevansa Anna ja toinen Anne, mutta kun he olisivat vielä vauvoja, niin voisivatko he mennä sekaisin niin että kaikki luulisivat Annaa Anneksi ja päinvastoin?

banda
Minä ja siskoni (identtisiä kaksosia ollaan) ollaan menty vauvoina sekaisin joksikin kuukaudeksi-pariksi. Homma huomattiin seuraavalla neuvolakäynnillä kun minä painoin hieman enemmän kuin siskoni alunperin, mutta neuvolakäynnillä osoittautui että minä olisin "laihtunut" ja siskoni kasvattanut painoa hurjasti.

:D Sekavaa, mutta jos siis vanhemmat menisivät sekaisin alussa ja "identiteetit" vaihtuisivat keskenään, vauva-aikana siis? Toisen kokemukset ja muistot ja nimet ja henkilötunnukset vaihtuvat toiselle, kun vanhempi luulee, että Anne onkin Anna. Ja sitten äiti oppii myös tunnistamaan "väärän" Annan.

"Rötväles"
Mä mietin tässä joskus että jos toinen identtisistä kaksosista tekisi esim pankkiryöstön jota kumpikaan ei tunnustaisi ja tämä syytön haluaisi suojella syyllistä niin kumpaakaan ei voitaisi tuomita koska ei tiedettäisi kumpi sen teki.
Olipas sekava, ymmärsittekö? :D

"joopa"
Muistan yhden tutun äidin kun kysyin siltä että ootko koskaa menny sekasin, niin hän sano ettei. Itkuääni oli kumminkin sen verran erilainen. Mutta sano, että kyllä aluks piti vähä keskittyä kumpi on kumpi.

"vieras"
Minä ja siskoni (identtisiä kaksosia ollaan) ollaan menty vauvoina sekaisin joksikin kuukaudeksi-pariksi. Homma huomattiin seuraavalla neuvolakäynnillä kun minä painoin hieman enemmän kuin siskoni alunperin, mutta neuvolakäynnillä osoittautui että minä olisin "laihtunut" ja siskoni kasvattanut painoa hurjasti.
Eikö vanhemmat sitten huomanneet tuosta painosta?

Yhteistyössä