H
hullua
Vieras
Äitini kuoli jokin aika sitten. Tapaus otti ja ottaa koville ja olin pahimman surun aikaan ärtyisä ja ikävä vaimo, vaikken kuitenkaan mikään sekopäinen pirttihirmu. Uurnanlaskun aamuna mulle tuli miehen kanssa jotain riitaa, en muista edes syytä. Varmaan jokin pikkuasia, kuten silittämättä jääneet hautajaisvaatteet tai vastaavaa. Koko uurnanlasku sitten meni niin, että mieheni pysytteli musta kaukana, ei kävellyt rinnalla, ei halannut, ei mitään.
En pääse yli siitä, että typerä riita pilasi tuota kamalaa päivää lisää ja riidan ylläpitäminen oli miehelleni tärkeämpää kuin mun tukeminen. Riitaan tarvitaan kaksi ja sitä rataa, mutta mielestäni mieheni olisi pitänyt unohtaa pikkuasiat edes hautausmaalla. Kamala tunne kun oma mies kääntää selän tuollaisella hetkellä.
Onko tällainen aivan tunnevammaista sekoilua? Voisiko teillä mies toimia näin?
En pääse yli siitä, että typerä riita pilasi tuota kamalaa päivää lisää ja riidan ylläpitäminen oli miehelleni tärkeämpää kuin mun tukeminen. Riitaan tarvitaan kaksi ja sitä rataa, mutta mielestäni mieheni olisi pitänyt unohtaa pikkuasiat edes hautausmaalla. Kamala tunne kun oma mies kääntää selän tuollaisella hetkellä.
Onko tällainen aivan tunnevammaista sekoilua? Voisiko teillä mies toimia näin?