Voisiko tämä tarkoittaa nyt SITÄ??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MäTaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MäTaas

Vieras
En tahtois TAAS nostaa omia toiveitani, mutta ovulaatio oli viikko sitten ja tissit on vieläkin aikas kipeät. Kaikissa aijemmissa kierroissa kivut on loppuneet pari päivää oviksen jälkeen, nyt on ollut puolitoistaviikkoa kipeänä. Menkatkin alkavat vasta viikon päästä.

Onko muilla raskautuneilla ollut rinnat kipeät oviksesta asti?
 
no ei mulla ole ollut koskaan kipeät,mutta kun olen vauvaa kovasti toivonut,niin oireita on ollut jos jonkinlaisia,sitten kun on oikeasti tärpännyt olen odottanut menkkoja,ku ei ole oireitakaan ollut:)
mutta toivotaan että sulla olis nyt sitä=)
 

Yhteistyössä