M
MäTaas
Vieras
En tahtois TAAS nostaa omia toiveitani, mutta ovulaatio oli viikko sitten ja tissit on vieläkin aikas kipeät. Kaikissa aijemmissa kierroissa kivut on loppuneet pari päivää oviksen jälkeen, nyt on ollut puolitoistaviikkoa kipeänä. Menkatkin alkavat vasta viikon päästä.
Onko muilla raskautuneilla ollut rinnat kipeät oviksesta asti?
Onko muilla raskautuneilla ollut rinnat kipeät oviksesta asti?