Voisiko tämä raskaus jo loppua?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Liitoskivut on ihan järkyttäviä, käveleminen tosi vaikeaa. Pissalla pitää ravata kokoajan. Lääkärin mukaan edellämainitut oireet ei mitenkään ihmeellisiä, ottaen huomioon että vauva on kiinnittynyt, todella alhaalla, kanavaa ei enää jäljellä ollenkaan ja sormelle auki. Mutta missä, oi MISSÄ viipyy ne supistukset tai lapsivedet?! Kivuttomia suppareita tulee kyllä paljon, mutta kivuliaita ei ole tullut vielä ainuttakaan... Haluan supistuksia, antakaa mulle supistuksia!

Mä niiin tiedän miltä susta tuntuu. Itse olen niiiin onnellinen kun ei tarvitse enää koskaan kokea tuota "TUSKAA". Ei tuohon voi ees sanoa mitään lohduttavaa, kun ei se auta kuitenkaan vituttukseen. Koita kestää.

Alkuperäinen kirjoittaja Missämennään;28410944:
No milläs viikoilla mennään? Jos ollaan yli 41:n niin ymmärrän tuskastumisesi.

40+4, toinen raskaus. Esikoinen syntyi jo viikolla 37 joten jotenkin toivoin/odotin tämänkin syntyvän ajoissa, ennen kuin nämä kuuluisat lopun kamalat oireet alkavat :(

Kymmen kilsan lenkki, illalla seksiä yksin tai yhdessä ja hmm.. Mitäs muuta. Koita noita:-D.
Itselläni käynnistyi aamuyöllä eka raskaus kun olin kävellyt 13 km lenkin - sattumaa tai ei... - Oli silloin 39+6

Jos oot vielä aamulla samassa tilanteessa,soita neuvolaan tai synnärille ja valita. Voisit ehkä päästä käynnistykseen kun tilanne kuitenkin noin hyvä (kiinnittynyt,alhaalla,sormelle auki jne). Voimia loppurutistukseen! (ps Älä tee mitään "supistuksia vauhdittavaa" siivousta,saunan pesua tms.. väsytät vaan itses ennen synnytystä.

Minulla on joka raskaudessa alkaneet nuo ihanat liitoskivut n. 15-17rv ja sitten vielä issiaskipu päälle, niin johan on ollut tekemistä.. Sängystä nouseminen tai kyljen kääntyminen oli ihan oma taiteenlajinsa ja kävelykin teki tiukkaa. Mutta jotenkin en kuitenkaan ole koskaan sanonut, että raskausaika olisi ollut vaikeaa, kai on ollut vaan iso kipukynnys. Lapset syntyneet rv 39-41.
Meillä ei ole koskaan sanottu, että käynnistetään synnytys noiden kipujen takia, vaikka ovat nähneet, että olen ollut kipeä, kun on ollut vaikea päästä esim. tutkimuspöydältä pois. Mutta en olisi kyllä halunnutkaan käynnistystä.
Tsemppiä, kyllä se sieltä tulee.

Yhteistyössä