Voisiko tämän mekon laittaa kaverisynttäreille?

  • Viestiketjun aloittaja Kroppaa on
  • Ensimmäinen viesti
Kroppaa on
Joo tiedän, ei oo ainakaan mikään hautajaismekko tai anopin synttärimekko, mutta entä kaverisyntymäpäivät?

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=118794105
 
Ap
No eivät ole eroottiset synttärit, jos sillä tarkoitetaan hieromasauvakutsuja tms strippareita. Mutta ajattelin vain, miksi en näyttäisi mihin kuosiin olen kroppani saanut? Laihdusta takana ja kun kuitenkin jotkut ovat minut saunassakin nähneet.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No eivät ole eroottiset synttärit, jos sillä tarkoitetaan hieromasauvakutsuja tms strippareita. Mutta ajattelin vain, miksi en näyttäisi mihin kuosiin olen kroppani saanut? Laihdusta takana ja kun kuitenkin jotkut ovat minut saunassakin nähneet.
eiks ois sama mennä alasti? laita korkkarit jalkaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No eivät ole eroottiset synttärit, jos sillä tarkoitetaan hieromasauvakutsuja tms strippareita. Mutta ajattelin vain, miksi en näyttäisi mihin kuosiin olen kroppani saanut? Laihdusta takana ja kun kuitenkin jotkut ovat minut saunassakin nähneet.
Sitä kropan kuosiahan ei pysty missään muissa vaatteissa näyttämään?! :D
 
tyylitajua
Nykyään sitä on ihmisillä vaikka mitä päällä, joten tuskin kukaan ihmettelee viittä minuuttia kauempaa, miksi olet lähtenyt enempi alusvaatteen näköisessä koltussa juhliin. Kylmä tuollaisessa vaan tulee näillä säillä.
 

Yhteistyössä